▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under mars 2013

Av Samira - 31 mars 2013 18:41

Smet från bordet för att skriva detta inlägget..

 

Annars så satt jag vid köksbordet och gjorde min försenade hemläxa. Mamma och hennes gäst bakar bröd just nu och snackar om det kvinnor snackar om..? Ska tillbaka till min läxa och sätta igång.

Min "kusin" har tagit över min bok och ritar en massa gubbar! Måste få bort henne innan hon suddar allt.. Chao

     

Av Samira - 31 mars 2013 11:45

 Gina Tricot


 

   

 

 

Lindex (kommer strax till butiken)

 

 

 

Ps. kör en bloginlovin byte just nu, om någon vill säg till isåfall.. =)

Följ min blogg med bloglovin  <----- Klicka här!

Av Samira - 30 mars 2013 18:00

En fin tjej med en sjukt fin röst som sjunger sin egen sång -La, La, La =)

Har blivit en fan just nu =) 

Av Samira - 30 mars 2013 16:08

HISSAR


 
Har just nu nummer 7 på mig och älskar de! De är rätt sköna att röra sig i speciellt när man dansar!?

 

DISSAR

        

 

  Dissar verkligen de här skorna! Tycker sjukt synd om för de som behöver gå i den (modellerna) ..   

Av Samira - 30 mars 2013 15:43

Har precis ätit upp en hel burk med några jordgubbar i. Ska mixra ihop en milkshake om en stund och kolla på någon tv ..

.. Annars så ska jag bestämma en tid då jag kan träffa tjejerna i klassen och ha en träff. Ska bli kul!


 

Av Samira - 30 mars 2013 00:28

  Ska äntligen lägga mig och få någon sömn i mig. Dagen har varit lite för lång ska jag nog säga..


Skulle nästan svimma när jag var i en byggnad (chockande - eller hur) men däremot så överlevede jag och ..

   .. fick i mig något att äta efteråt iallafall. Annars så blev jag sugen på att dricka något innan jag lägger mig ner och läser en bok. + Ville bara säga Godnatt för er alla som ska sova nu.. =)

 

Av Samira - 29 mars 2013 22:16




    

  

          

Av Samira - 29 mars 2013 18:26

     

// Jacka från Gina Tricot // Färg: rosa, grön och svart // 399 SEK //

 / / Jacket from Gina Tricot / / Color: pink, green and black / / 399 of SEK //

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards