▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under mars 2013

Av Samira - 29 mars 2013 10:10

Ska till en marknad med min familj, hade inte följt med och det märkte mamma. Så hon muta mig med att vi ska och shoppa och äta i stan efteråt. Det där förändrade helt & hållet min tanke på att inte följa med! =)

Men annars så insåg jag att min bästis också ska skriva en bok.. Först var jag chockad men sen så tänkte jag 

ändra min bok och ska skriva om något helt annat.. :/

 

Av Samira - 28 mars 2013 07:15

             

Av Samira - 27 mars 2013 06:54

 

Av Samira - 27 mars 2013 06:31

 Ville bara säga förlåt att jag inte har bloggat igår, men även att några hade kollat in bloggen TACK.

 Nu vill jag inte vara en tjatande unge som säger förlåt men ni förstår ändå, tror jag!?                      

 Annars så ska jag äta mat, klä på mig och dra till skolan helt enkelt! =)              

 

                        






Av Samira - 25 mars 2013 22:30

God natt på er, ska äntligen lägga mig av den här långa dagen! Skola imon.. XD

 

Annars så har jag ingen för mig eller jo ska göra den där "Money Prank" / "Pengar bus/spratt.." med 

min bästa vän och kanske några andra också!

Är det bara jag som tycker att denna låten är söt och så bra? Eller så gör nästan hela sverige det.. o_O

Av Samira - 25 mars 2013 19:29

Drog mig till vår närmaste bibliotek och skrev ut ~ 25 styckna fejk - 100 sedlar. Varför?

Videoklippet här nedan fick mig att göra det, så kul att se folk reaktioner*..  

Håller nämligen på att skriva: LURAD på baksidan. Men i alla fall nu vet ni vad jag sysslar med! =)


Av Samira - 25 mars 2013 07:38

       

Av Samira - 25 mars 2013 07:22

God morgon på er, sovit gott..?

Bloggade inte så mycket igår hade ganska fullt upp. Gjorde halva mina läxor på lunchen och så halva just nu!

Ska bara kritisera en arbete jag fick och så är jag klar. Men annars så var mina släktingar hos oss snackade med de om skolan, gick ut med dem och till och med lekte med små tjejer. Mina vänner gillar verkligen min släkting

(har visat hur jobbig hon är)..


( men annars sälja några tidningar, är det någon bra ide.? =)   

              

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards