▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under mars 2013

Av Samira - 24 mars 2013 11:11

God morgon på er! Skriver här min bok och tänker på vilket namn som skulle passa bäst..

Här får ni tjuvkika på framsidan.. Kommer att ändra lite - bara så ni vet.


Märkte nyss att jag stava fel på bloggplatsen, det händer så när jag skriver snabbt..

Det är inte min första gång! :/

 

Av Samira - 24 mars 2013 00:07

Ska snart sova, har haft en lång trög kväll kan man nog säga.. Försökte beställa en svart klänning var som helst GinaTricot, Zelendo osv men mammas kortnummer hade ett slags problem. Får lösa det imorgon! 

Förrsten försökte göra en *ponytail bow* lyckades inte så bra med det..

Sov gott, hörni! =)

            

Av Samira - 23 mars 2013 09:09

Gå in i Ellens blogg, hon har just nu en Veckans Blogg och innan än jag har deltagit. Skulle vara enormt kul om ni gjorde det! Just nu kan DU bli veckans bloggtips! klicka In Hörni! =)


/Enter Ellen's blog, she's currently a Week Blog and before than I have participatedWould be huge fun if you did!

 Just nu kan DU bli veckans bloggtips! Right now, YOU can become a weekly blog tips! Click In Guys! =)



 

Av Samira - 23 mars 2013 08:57

Såg nu för någon minut sedan att Kissie (Alexandra) att hon använde photoshop för att se om hon passade i rött. Tycker verkligen att hon gör det och jag vill färga håret till rött eller lila. Men alla andra tycker att rött är snyggare än lila. Aja ska också pröva om en stund men ett litet problem..har aldrig fattat hur man använder photoshop. Har provat en gång, annars så har det gått trögt. Ska försöka igen dåå..!! =)
I now saw a few minutes ago that Kissie (Alexandra) that she used photoshop to see if she fit in red. Really think she's doing it and I want to dye the hair red or purple. Buteveryone else thinks that red is prettier than purple. Oh well will also examine in a moment, but a small problem .. have never understood how to use photoshop. Have triedonce, otherwise it has been slow. Will try again AAh Bye ..! =)
 
 

Av Samira - 23 mars 2013 08:29

Somnade igår väldigt tidigt och jag som sover ganska sent på nätterna! Mamma borde ha varit glad nu då.. :P

Försökte ändå rita en kille på lektionen igår (var klar med provet) och så blev det en tjej med keps!

Fell asleep last night very early and I sleep quite late at night! Mom should have been happy now .. : P

Tried still draw a guy in class yesterday (was done with the test) and I draw a girl with a cap! What do you think looking good or bad .. Is pretty bad at drawing if I'll be honest..

 

           

 

Av Samira - 22 mars 2013 15:11

Vaknade i morse av en riktig träningsvärk i ryggen och även på axlarna! Kunde nästan inte vakna gå upp..men det klara jag som tur. Mattedagen gick som planerad. Vi gjorde Känguru - provet del 1 någon timme och efter 20 min gjorde vi den andra delen.. Brottninglek körde vi, har tyvärr ingen bild..Men ni kan ändå föreställa er två stora kängurur som brottar ner varandra. Aja ska i alla fall lyssna klart denna sköna sången och äta lite efter åt! =)

 

/Woke up this morning by a real pain in the back and also on the shoulders! Could hardly get up from the bed .. but it clear that I am lucky. Matte day went as planned. We didKangaroo - sample part 1 an hour and after 20 minutes we made the second part .. We drove Wrestling game, have unfortunately no picture .. But you can still imagine two largekangaroos wrestling each other down. Oh well will at least listen clearly this beautiful songand eat a little about! =)

 (Kim Davis - Sometimes)

Av Samira - 21 mars 2013 20:23

Dags för mig att resa mig, och ta mig upp till rummet.. Har nämligen mattedag imorgon!

Gillar inte matte om jag ska vara så ärlig, det ger mig huvudvärk Seriöst.


Ingen läsning för mig inatt då och skriva min bok måste jag någon gång göra (försöker göra en ny bok)!

Och det kommer jag förhoppningsvis göra imorgon efter skolan och på helgen.

 

Ps. Försöker också blogga så mycket som möjligt.. =)

     

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards