▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under mars 2013

Av Samira - 18 mars 2013 19:20

     

Av Samira - 18 mars 2013 18:42

Vad har jag tagit vägen idag? Egentligen ingen stans, jo skolan var jag i men annars så har jag varit hemma som vanligt.. Det ända som har varit kul att jag sitter vid min bästis i klassen för första gången i alla de 6-7 åren i skolan. Kul att vår nya lärare har insett att vi två är gjorda för varandra! <3

 

* Men annars så fattar jag egentligen inte hur tjejerna tänker när det gäller om killar.

* Han gillar dig ååå, - Nej det gör han inte alls och när killen säger att han gillar tjejen..

* Så blir hon vansinig och hoppar på den andra tjej och fortsätter att ropa, - Han gillar mig inte alls !!

Tjejerna kommer inte att se det här men för er alla som beter sig såhär är det bara omoget! :/

Menar inget illa. Det är bara att det stör på mig att alla tjejer i min klass håller på så

och jag som vill till exempel spela fotboll...har ingen att spela med...

 

     

Av Samira - 17 mars 2013 21:30

Min uppsats är klar för denna gången! Åhh lille bror som somnade, hans som ville använda datan så

 

mycket! Aja, Nu blev jag också trött .. O.o

 

Ville bara skriva god natt, innan jag läggar mig och läser en bok!

 

 

Av Samira - 17 mars 2013 18:11

http:kariinholen.blogplatsen.se


Tjejen till vänster är 15 åring tjej från Mora som tar verkligen fina bilder.

Tycker att det är värt att kolla in tjejens blogg , helt enkelt! :)


 

Av Samira - 17 mars 2013 17:13

    

   Så nu är de här två solbrillorna mina, nu blir det bara att jobba med min uppsats!   

   / So now those here two glasses mine, now it's just working on my essay!   

Av Samira - 17 mars 2013 13:31






Vaknade ungefär kl 10, utvilad efter att jag somnade kl 3 idag och en skön bad!

Hoppas bara att jag inte gör om det idag, skola imorgon ju.. Även om vi har sovmorgon så har jag en

uppsats att göra idag. Min farmors systers lilla dotter som var här igår kommer också återigen tillbaks.

Annars ska jag till stan om en kvart, väntar på mamma! Hört att bästisen också ska dit hoppas då att jag ser henne där. De här solbrillorna under gå köpa idag, en liknande då.. Har redan en men den är obekväm, av  någon konstig anledning. Hope you have a fun day! :)


// Woke up around 10 am, refreshed after I feel asleep at 3 am today and a nice bath!

Just hope I do not do it again, it's the school tomorrow.. While we though we have slept tomorrow morning,

the I have a essay to do today. 

My grandmother's sister's daughter who was here yesterday, will also be back again.

Otherwise I'm going to town on the quarter, waiting for mom! Heard that my best friend also going there today, hope I see her there. These sunglasses under over I'll go buy them, a similar then.. I already have one but it's uncomefortable, for some reason. Hope you have a fun day ahead!

    

Av Samira - 17 mars 2013 00:24

Sitter vid datorn och klurar på om det är en bra ide om jag kollar på Bring it On 2 - Again (en film) ..

Vill så gärna se fortsättning och då ser jag klockan O.o Tiden går verkligen snabbt när man har "roligt".

Min farmors syster lilla dotter var här och så var mitt jobb att underhålla henne. Lek & kuddkrig,

moviestarplanet spelade vi en hel del och lite mys.

 

// Sitting at the computer and figuring that it is a good idea if I watch Bring It On 2 - Again (A movie) ..

Wants so much to see the continue and then I see the clock O.o

The time goes really fast when you have "fun". My grandmother's sister's little daughter was here and so was my job to entertain her.

We played a lot & pillow fight, we also played moviestarplanet ( A game) a lot and we had a little cozy!   

 

     

¤Ska göra en nattmacka och kolla på fortsättningen på Bring It On 2 - Again, även om det är midnatt!¤

-

Av Samira - 16 mars 2013 23:06

Är rätt sugen på att äta en bit choklad eller kanske en hel hög med glass. Det vill väl alla..?

Och jag har ingen lust att redigera bilder just nu, så det duger med det här än sålänge..

//Is the right mood for eating a piece of chocolate or maybe a bunch of ice cream. 

That would all..? And I have not feel like edit photo right now, so I let it be tonight! :)     

                        


          

     

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards