▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 30 april 2013 22:54

Here we go..

Sitter vid datorn (självklart) och försöker hålla mig vaken innan Twilight tar slut! Är sjukt 

trött idag och huvudvärken har tydligen inte gått över. Jag får väl sova då om typ 20 minuter, så att jag mår 

toppen till min lediga dag imorgon! Säger god natt till er & hoppas nu då att min statisk inte sjunker imorgon..

    

Av Samira - 30 april 2013 19:49


Vad gillar ni mest?! =)  

Av Samira - 30 april 2013 18:21

Kom hem en timme tidigare pga hade riktikt ont i magen och var lite snurrig i huvudet..

Gick in i en butik och köpte något att äta typ donuts! Jag var verkligen sugen på att äta något och så trodde jag inte att

mamma skulle köpa något. Efter att jag kom hem så såg jag att mamma hade storhandlat med broshan och köpt chips och 

annat. Så nu sitter man här och proppar i sig en massa YUMMI STUFF

 

 

 


Av Samira - 30 april 2013 15:39

Jag läser dagligen minst 15 bloggar om dagen och tröttnar aldrig på det!

Ibland blir man inspirerad och ibland inte.. Tycker det är så sjukt kul att läsa sin favoritblogg och säkert blir de också så glada att det finns vissa som jag som älskar deras blogg! Meeennnn... nu visar jag er två av mina favoritbloggar!


fokis.se

 

*  Anchisa men kallad Foki föddes i Thailand men flyttade till sverige när hon var 10/11 år gammal. Hos stannade 8 år och åkte sedan tillbaks till Bangkok. Hon driver en klädkollektion som säljs via nätet, checka in hennes blogg: Fokis

  




kenzas.se

 

* Kenza Zouiten är en halvmarockansk tjej vid 22 års åldern. Bloggar om sin vardag, plåtningar, mode, outfits, tvinspelningar,  resor, shopping och annat kul.. Hon är även en egenföretagare/modell/designer i stockholm!

Checka in hennes blogg: Kenzas

 

Av Samira - 29 april 2013 20:46

Nu innan sommar ska jag definitift köpa/beställa fejk taturing! 

Tycker att det är så snyggt med taturingar, men jag ska inte göra en när jag blir stor.. 

Fast jag ska använda fejk taturingar, det är jag hundra procent säker på =) Alla taturingar är inte så snygga  

men vissa är det, of course!

 

Av Samira - 29 april 2013 20:36

 

Av Samira - 29 april 2013 17:54

Liten uppdatering

Hemma själv och sjunger lite.. Borde faktisk plugga till engelska provet som vi har till imorgon. 

Har bara ingen lust (som alltid) !! :3 

Men nu ska i alla fall fortsätta med det jag håller på med, hehe see ya =)

 

Av Samira - 28 april 2013 12:09

Åkt till gymmet och tränat, check! ...

 

Kom precis från gymmet med mammi och det känns faktisk skönt. Min kusins kompis jobbade i kassan och vi fick sitta med henne och min tränare, för att ta en snack. Efter det gav de mig en mini liten kort grej så jag kan komma in i gymmet utan att fråga de om hjälp. Inne i gymmet provade jag att springa, cykla och en massa andra grejer. Roligaste var att mamma provade några av de och tyvärr misslyckades hon.. Men nästa gång, kanske! Nu när jag kom hem, så låg det pizza i köket. "Jag får väl ta", tänkte jag..        Om man kondition tränar, får man då äta en massa mumsiga mat ?




 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards