▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 6 april 2013 11:39

 

Av Samira - 5 april 2013 23:17

Tänker ta förväl till mitt lycliga liv och återvända till min våta kudde..
Hade en tråkig dag, tårarna forsade ner men ändå lyckades jag le en anning när jag inte behövt göra.
Imorgon är den självsäkra Samira tillbaks med nya bilder och annat skoj, hoppas jag..

 

Av Samira - 5 april 2013 11:10

 

Väntade på bussen och hade lust att fota!

     


Jag & min kära vän i en övergiven plats.. solen sken stark också

         

Av Samira - 5 april 2013 10:20

 

Av Samira - 4 april 2013 19:55

  

Inskickad av:

cupcakelover1.bloggplatsen.se

 


1. Vad gör du på fritiden?

Svar: Shoppar.

2. Gillar du simning?

Svar: självklart :)

3. Har du syskon?

Svar: En bror har jag..

4. Hur länge har du bloggat?

Svar: Ända sedan september

Tack för frågan Tilde =)

-----------------------------------------------------------

Inskickad av:

http:jullanmiss.bloggplatsen.se

-


1. Varför startade du en blogg?

Svar: Tyckte att det lät kul!

2. Gillar du din blogg?

Svar: Är ganska nöjd med den!

3. Hund eller katt?

Svar: Katt, tror jag!

Tack för frågan =)

----------------------------------------------------------------------------

Inskickad av:

LavidaLoca.bloggplatsen.se

 

 

1. Har du någonsin haft en annan blogg?

Svar: Yupp :)

2. Hur många & vad hette de isåfall

Svar: myWorld424.bloggplatsen.se & daddylovers.devote.se

3. Vilken är din favoritblogg/varför?

Svar: Kenza & epicfaiil

4. Har du någon idol?

Svar: Ja

5. Vem och varför isåfall ?

Svar: Rihanna, pga jag älskar henne bara..

6. Vilken är din favoritfilm?

Svar: Twilight! <3

7. Bästa Tv serien?

Svar: CSI eller alla kriminella programmer...

8. Bästa låten just nu?

Svar: Mirror - Lil Wayne ft. Bruno Mars

9. Bästa artisten/bandet?

Svar: Rihanna / One direction

Tack för frågan Miloo =)

--------------------------------------------------------------------------------

Inskickad av:

matiiildas-.bloggplatsen.se

-


1. Hårfärg?

Svar: Svart..

2. Favvosport?

Svar: simning & innebandy

3. Några syskon?

Svar. En lille bror

4. Husdjur?

Svar: Hade kaniner & undelat..

Tack för frågan Matilda =)

-----------------------------------------------------------------------------

Inskickad av:

diffrentthings.devote.se

 

1. Hårfärg?

Svar: Svart..

2. Idol?

Svar: Rihanna

3. Ute & inne?

Svar: ute: vinterjackor & inne: sommarjackor!? hah

4. Sova eller sporta?

Svar: både och..

5. Skolan eller hemma?

Svar: skolan (träffar vänner)

6. Bus eller godis?

Svar: Bus :)

7. Chips eller popcorn

Svar: hatar popcorn så självklart chips =)

8. Läsk eller vatten?

Svar: Läsk dahh ;)

Tack för frågan Helper! =)

-------------------------------------------------------------------------

Av Samira - 4 april 2013 10:53

 

Av Samira - 3 april 2013 19:21

 

Vi kör en frågestund för att jag inte haft en här i bloggen..  Och jag svarar på frågorna imorgon kväll! =)

Ska vara lite generös nu så alla som har en blogg och som frågar två eller flera frågor får en länk i svarsinlägget, passa på.

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards