▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 27 april 2013 12:16

 




 

Ska käka frukost nu och sedan efter det ska jag och mammi in till stan och shoppa nya toppar och ett par mjukisbyxor.. Behöver verkligen några! Men annars älskar tjejens covers, värd att titta på några av hennes covers!! =)

Av Samira - 27 april 2013 11:53

   

Av Samira - 26 april 2013 22:23

Hellu..
Ligger just nu i sängen och funderar bara på hur mitt liv kunde sett ut om jag hade en stor käft så folk kunde ha hört mig, och om hur det skulle se ut om pappa bodde med oss.. Eh, orkar inte snacka mer om min pappa nu.

Men jag såg en kommentar för ett tag sedan och skulle precis godkänna den men råka ta bort den.

Det här har hänt mig ett par gånger nu och jag ber om ursäkt nu då! Ida (tror jag) skriv gärna om din kommentar så ska jag nu försöka och inte ta bort den. Ha en go fredags natt & så bjuder jag på några bilder.. =)

       

Av Samira - 26 april 2013 14:01

Åhh, vad jag vill ha fler nagelacker. När jag var yngre blev jag intresserad utav nagelacker, smink och såklart skoor!

Åren gick och jag tänkte på något annat, mina nagelacker försvann på något konstigt sätt (min rum är stöckigt) och fråga inte mig hur det gick till.. Vill så gärna köpa skönhetsprodukter även om jag inte använder längre!

My number 1 wish: give me some makeup

      


Av Samira - 26 april 2013 07:19

Gahh..

 

Vaknade nyss av min alarm, har ingen helst lust att åka till skolan idag men det är en kort dag. Dessutom har vi nationella provet i engelska.. Hoppas att jag klarar mig då! 

Ville berätta till er att jag ska börja gymma, kanske blir det på söndag eller nästa vecka. Nu när jag är under 18 så ska mamma följa med. Läkaren tyckte att jag var lite för stel i nacken att jag borde också träffa en sjukgymnast så vi får väl se på torsdag då jag kommer träffa sjukgymnasten.. Så nu säger jag ha en trevlig fredag! =)

 

 

 

 


Av Samira - 25 april 2013 22:45

Gjorde några foton hinner inte lägga ihop de men det var länge sen jag gjorde ispiration bilder och annat..

Nu säger jag god natt och så ska jag lägga mig,ganska skön dag jag har haft det! =)

        


WEBREAKIT

Av Samira - 25 april 2013 21:09

Om ni undrar hur jag mår så mår jag bara bra!   

Efter att jag tog blodprovet,  kändes min vänstra arm förlamad. Stog i hissen med mammi och försökte ta på mig jackan med bara en hand fick lite hjälp efteråt men det gick över så fort som jag kom hem! Iaf så sitter jag i äter en liten macka 

och funderar på bloglovin. Skaffade mig en och tyckte om ni ville följa mig med bloglovin eller så kör vi med bloglovin 

byten.. Låter det bra? Om ni därute har bloglovin och vill ha följare kommentera så är jag med! =)      

/ Klicka på bilden för att komma till min sida i bloglovin, puzz

 

 


Av Samira - 25 april 2013 09:00

Hajj!

 

Idag har jag stannat hemma från skolan som jag säker skrev igår natt. Har ungefär två timmar "ledigt" kan man säga. Jag ska till doktor om ungefär kl 11:00, så jag kan nog göra vad som helst nu när jag är hemma. Tänkte kanske att jag borde kolla på gamla Disney filmer/programmer nu när jag har tid =) Det var sjukt länge sedan jag kollade på sånt!


 

/  WEBREAKIT

 

 


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards