▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 24 april 2013 23:35

Ska sova strax och hoppas får jag i mig någon sömn inatt, förhoppningsvis så kommer jag det pga jag ska iväg till doktorn 

imorgon och ta blodprov typ hela dagen! Ush hate blood.. Men..  Jag har en Ask.fm nu och om ni vill eller undrar något så 

kan ni fråga på ( ni är anonyma)..

Klicka här ----> http://ask.fm/Samira424 Klicka !! =)

God natt sov så gott! 

    

Av Samira - 24 april 2013 18:35

Hello!

Jag har haft en urdålig dag med en massa tjafs och regn, så det har inte varit så skönt för mig! :(

Men jag har upptäckt något igår som jag faktisk gillar, en bloggportal utan en massa reklam.. Är det inte kul att läsa en reklamfri blogg  utan något helst problem. Så jag gjorde en konto bara för att kunna testa och jag har redan fått ett par besökare, KUL =)

Nu vill jag gärna att ni kollar in den kära läsare, här har ni den: WEBREAKIT där hittar ni mig och en massa bilder! 

  


Av Samira - 24 april 2013 18:18

 

Av Samira - 23 april 2013 20:28

     

Av Samira - 23 april 2013 17:18





































































Nerdglasses..

Min vän har en sådan kallad nerdglasses och det har ungefär 30 millioner andra personer också.

Har provat de och så men en sak ska ni läsare veta haha jag passar ej med de glasögonen.

Jag föredrar vanliga solglasögon, passar mig bättre!

Men varför har man ens glasögonen för?  Tycker ni att nerdglasses är så snygga egentligen?


































































































































 

Av Samira - 23 april 2013 07:19

    

Blev tyvärr inga inlägg igår, hade fullt upp med engelska provet som vi har idag!

Lite pirrig för att jag vill så gärna  få bra betyg på engelska som jag fick förra året.. men man får väl kämpa på! 

Nu har jag sovmorgon yeey skulle egentligen varit ute nu men som sagt har sovmorgon!

Ska in till mitt rum och ta på mig lite kläder och efter det åker jag till skolanthen good bye ..!!

Av Samira - 21 april 2013 18:14

 

 I'm still a fan whatever people say about you and think about you! 

Go Rihanna<3

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards