▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 21 april 2013 16:18

 


Haft en tröttsam dag med en massa simning, trampollin! Haha försökte göra en volt på trampolinen, fast lyckades inte så värst med det.. Försöker med det en annan gång! Ska iaf simma varje vecka nu, håller nämlingen på att glömma hur kul det var att simma och bara ha kul i vattnet! Älskar också bastun (när den är varm) !!


Imorgon har vi skolan och jag har saknat den ganska mycket! har en massa grejer som jag ska fixa..

>> Snacka med bästisen och utreda en massa annat som vi är tvunga att göra.

>> Snacka med en tjej i klassen om en grej..

>> Jobba ordentligt i mattelektionen, som jag aldrig gör tyvärr!

>> Och en massa annat som jag inte kommer på just nu..

 

Av Samira - 21 april 2013 15:24

Har nu lottat en vinnare, men jag lotta två andra också för att jag tyckte att det skulle vara mer rättvist =D

Klicka på bilden för att se vinnaren, grattis till vinnaren! Länkar också bloggen i bloggen i en vecka..

 

2.   princessamai.blogg.se    3. stylishbya

Av Samira - 21 april 2013 15:11

 

Av Samira - 21 april 2013 09:03

Ska gå och simma med några av mina släktingar, ska bli kul!

Har typ bråttom nu har inte ens packat och annat nu när jag skulle iväg kl 9..

/ Jag drar veckans blogg lite senare om dagen, bara så ni vet! =)

 

Av Samira - 20 april 2013 20:01

Fick besök förut och vi alla (förutom broshan) begav oss ut och promenera lite i den här fina vädret!

Gillar dock inte när gäster inte ringer när de ska komma på besök !! Iaf så handla vi lite efter och köpte pizza och annat.

Min familj kan nog inte vara nyttiga på en dag haha inte heller jag antar jag.. 

    

Av Samira - 20 april 2013 14:46

Har precis gjort sallad medans mamma gjorde mat..

Kan inte faktisk minnas när jag åt sallad, så jag fyllde sallad & gurka över hela tallriken att man kan knappast se vad jag åt.

Det spelar ingen roll ?! Åt i alla fall sallad, tror nog att mamma är stolt :P Jao

 

Av Samira - 20 april 2013 12:03

Kanske lite för tidigt för att välja vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Men kommer dock att köpa en av de

här snyggingar till skolavslutningen !! <3


 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards