▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 17 april 2013 20:45

     

Av Samira - 17 april 2013 18:41

Efter att jag och min kompis åt varsin glass så gick vi in i djuraffären! 

Det som var förvånade är att i alla mina år så visste jag inte att det fanns kaniner i affären..?

När min kompis tog upp att hon har en kanin och jag hade en så visade han oss en söt vit kanin. Är kär, just nu!!

Nu ska jag bara vänta på mamma och snacka affärsmässigt med henne (försöka övertala henne att få kaninen)

 


Av Samira - 17 april 2013 16:45

Om någon minut ska jag möta en kompis vid affären! 

Ska köpa någon glass för att det är så varmt idag och bara "hänga" .. Vet ej faktisk vad jag ska skriva mer än att jag har haft en lång tråkig dag i skolan. Dagen började inte heller så speciellt kul heller. Vaknade av att jag var lite förskyld och min högra öga sved, så jag tog helt enkelt en dusch och resten kan ni lika gärna gissa.. good bye!

 

Av Samira - 16 april 2013 19:08

Kommer nämligen ihåg igår när jag hade rast och hittade den här stenen!

Kan man ana att det är en vanlig sten? Nepp, don't think so.. Iaf så är jag trött igen och bara legat i sängen och inte gjort

nånting. Idag så var det jättevarmt och jag hade en vinter halsduk på mig för att det var så "vindigt" på morgonen så jag tog med mig den till skolan. Ville dock inte ta av mig.. så det var lite mitt fel men ändå inte haha är nog inte så klok?

 

Av Samira - 16 april 2013 06:38


 

God morgon allihop, sovit underbart!?

Haft inga mardrömmar inatt som jag brukade ha förra vecka, scary as hell   ..

Ska annars gå käka mat och ta på mig lite kläder. Hoppas nu då att det inte regnar, har nämligen inte kollat ut från fönstret än!

Så ja, tack till alla som slog besökrekordet! Gör ni om det idag eller? =)

Av Samira - 15 april 2013 21:56

Just nu så läser jag en bok och har precis ätit upp en nattmacka. Så jag ska lägga mig och sova för jag är riktigt trött idag! Tröttare än vanligt, oh hjälp mina ögon..nja god natt =)

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards