▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 15 april 2013 15:37

 

Är det jag som ska säga förlåt eller ska alla som inte läser längre min blogg säga förlåt?! =(

 

Har tappat as mycket läsare och undrar vad det beror på? Ja, kanske bloggar jag ej så ofta men någon inlägg skriver jag än de andra kända bloggar gör..  Aja, gör 20 inlägg imorgon om det är så ni vill ha det!  Nja, kanske inte 20 men många inlägg kan jag fixa ihop. Och jag har saknat mode så jag slänger in det också =)

Annars så hade jag engelska sista lektionen och vi hade bytt platser i början av dagen (var ej där, kom försent).  Jag satt längst bak, framför tavlan så vem som helst kan se mig om jag gör det jag inte ska göra.. Om ni förstår :/

Vi hade engelska läxa som jag inte gjorde, glömde tyvärr och där ropade han mitt namn 30 gånger för att svara på frågor om läxan. Klassen fick rätta mig typ på alla frågor, fy skäms på mig.. & så missade jag bussen och så där gick de sista timmarna 

i skolan. Nej, jag glömde också att det ösregnade också.. exakt när det var fint väder så förstörde regnet dagen liksom..


Av Samira - 15 april 2013 09:16

/Videon blev katastrof så jag tror att den hamnar i papperskorgen lite senare idag..


Vaknade för någon timme sedan och väntat på att läkaren skulle ringa och mitt besök hos de blir nästa vecka!

Så jag får skynda mig till skolan och säkert är jag försenad..

Men jag får be min lärare att kolla på hans mail, för att jag hade skickat en mail till honom.. Så nu ska jag fixa mig & dra! =)

 

Av Samira - 14 april 2013 21:15

Ännu en dag har jag missat en av mina favorit programer och det börjar bli tröttsamt! Ska nu framöver ställa en alarm varje söndag kväll. Iaf nu ska jag kolla på en annan program som står på min tv lista (har ingen) och få bort mamma från soffan hihi det blir en kamp! Har inte tänt en ända gång tv:en idag.. Så här kommer jag TV:en!  =)

Godnatt sålänge, har det bra..


 

Av Samira - 14 april 2013 20:42

En liten video som jag gjorde förut. Det kan ha blivit lite konstig, för att jag filmade med min trasiga mobil!

Och dessutom med svartvit bild också.. Döm mig inte av min stil för det är så jag skriver =)

Eller vad jag tycker om vissa tjejer.. In och kolla! 

http://www.videofy.me/v/1307007  http://www.videofy.me/7oma6ltx/1307007


Av Samira - 14 april 2013 20:36

Hej =)

Jag heter Noor och är Samiras bästis. Jag går i klass 6A samma klass som Samira. Jag gillar mode och massa tjej grejer. Jag är en positiv tjej och är alltid glad!

Kanske är det en lite kort inlägg men det är allt jag har att säga för den här gången!

Med vänliga hälsningar Noor

Av Samira - 14 april 2013 11:59

Halloj


Sitter och skriver lite grejer som jag tänker visa er lite senare om dagen. Spännande  

Kunde ha dessutom skrivit lite tidigare men lille broshan hade gjort lösenord på datorn så jag inte kunde ha loggat in och bara  stuckit till träningen, för att få sin hämd gjort! men annars så har jag fått massor med grejer gjort..

/Miss my little rabbit!

  

Av Samira - 13 april 2013 21:07

HISSAR

 

 

X. Hissar att jag ska göra en vlogg för första gången! =)

Ämnet har jag kommit på för någon timme sedan så det får bli en massa anteckningar pga jag ska fortfarande vara anonym! Och jag hoppas ni gillar videon ändå!

 

 

DISSAR

 

 

X. Min tränings jackas kedja som blev krångling. Den har helt enkelt fastnat så jag får köpa en ny eller få den fixad på något sett..

Av Samira - 13 april 2013 16:19

* Isåfall får ni hitta på ett ämne! *

 

 

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards