▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 13 april 2013 15:46

 

Av Samira - 13 april 2013 12:29

Ett par skor som jag hade velat köpt!


 

Av Samira - 13 april 2013 10:22

* Rubriken talar *

 

Som jag skrev igår så skulle jag färga håret. Men det gick inget vidare..

Färgade några gånger och man såg ingen skillnad! När mitt hår träffade ljuset så såg man lite färg men inget annat.

Jag som jag ville färga håret så länge jag kan minnas och så är jag fortfarande svarthårig.

Nästa gång ska jag färga hos frisören! Lättare så!

 

* Ska nu kolla klart X factor UK och käka lite.. och lyssna på lite musik *

Av Samira - 13 april 2013 10:20

 

Av Samira - 12 april 2013 17:41

Jag och min vän hade bestämt att vi skulle kolla på åhlens parfymer.

Hittade Rihannas parfym, Justin Bieber, Beyonce osv.. Har alltid viljat köpa Justins parfym men inte gjort det?!

Min vän gillar inte JB men övertalade henne att lukta på hans parfym och hon gilla det =)

Och hon blev förälskad i Britney Spears parfym! Den "smakar" väldigt god..

   

 

Av Samira - 12 april 2013 17:32

Hola!

Dags för mig att färga mitt hår..

Annars så var jag i ett museum någon halvtimme med klassen och därefter hängde jag i stan med en vän.

Roligt var det självklart också att gå in i några butiker och prova några plagg, hehe provade skinnjacka och jag passade i det också.. Förvånad O_o Jag föredrar långa skinnjackor än korta! =)


          

Av Samira - 11 april 2013 19:56

.. Tonårsbossen!

Om någon minut ska jag kolla på tonårsbossen, grym program..

Om jag fick allt pengar skulle jag gå och shoppat men inte överdrivit.. Kanske 500 lapp..

Vad tycker ni och vad skulle ni göra om ni fick sköta ekonomin hemma under en månad?

 

 

Av Samira - 11 april 2013 17:19

 

Dagens videoklipp!

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards