▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 11 april 2013 16:07




Ännu en dag av klarat! 

Hade prov hela dagen och det gick ganska dåligt. Borde ha gjort bättre av mig men kunde inte riktigt tänka (har ont i huvudet)..

Åt ingenting heller på lunchen ooch köpte choklad till mig efter skolan.. Alla hade redan med sig godsaker när vi hade prov,

men jag hade ingen lust att köpa chips eller dricka igår. 

 

Min beställning har kommit! 

Äntligen så hade jag fått en brev hem. Nu är det bara att gå till affären och hämta den men mamma vill hämta den.

Hon tror att en vuxen ska få hämta paketet och inte jag.. Iaf färgar håret imorgon efter att jag har kommit hem från museum.

Ska bli kul att slippa skolan och istället åka på utflyckt! =)

    

Av Samira - 10 april 2013 17:21

För ungefär 3 veckor sedan om jag nu minns rätt, så beställde jag rött hårfärg från http://www.lyko.se/..

Egentligen skulle jag vänta 24h men så gick det inte till, skicka ett par mail till en av de som jobbar där och han vill

verkligen inte att jag ska ta tillbaka paketet. Men har skickat ett brev till honom häromdagen och hoppas att han ser den!

Annars så ska jag prova köpa från h&m på fredag efter att jag och klassen har varit på ett museum och sedan käkat efteråt

stan. Visste faktiskt inte att h&m säljde hårfärger för ett par minuter sedan haha

 

Av Samira - 10 april 2013 10:14

Har stannat hemma idag, kunde nästan inte ta mig upp i sängen.. så jag stannar hemma idag och ska plugga till en prov.

Mamma var tvungen att gå, så jag är själv hemma och lyssnar på some music.

Har lyssnat på denna låt över 100 gånger om och om igen! Det sägs att rihanna gjorde låten

 men den kom inte med i hennes album så Selena fick den. Hade velat se rihanna sjunga den men den är ändå grym =)

Ps. fråga mig något eller vad ni vill till denna hotmail --> we-break-it@hotmail.com <-- kom igen guys


Av Samira - 10 april 2013 10:01

       

Av Samira - 10 april 2013 09:37

Dagens frukost

 

Av Samira - 9 april 2013 23:27

Har precis gjort av med mobilen som tur, håller nämligen på att bli desperat..help


Men annars så ska jag gå och lägga mig. I'm not that tired but it's good for my eyes I think..?

 

Good bye, and I hope that you have a nice day tomorrow! Ses

  

Av Samira - 9 april 2013 17:13

 

Av Samira - 9 april 2013 17:07

Tävling hos Tävling!!   /  http://lavidaloca.bloggagratis.se/ 

Genom att vinna en länkning ska man först kommentera att man är med och bara hoppas på att man vinner! x)

LYCKA TILL!

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards