▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under maj 2013

Av Samira - 9 maj 2013 09:00

Hållde inte min löfte igår och som jag sa skulle jag blogga mer än vad jag gör.. Sorry för det!

Igår  i skolan regnade det fruktansvärt mycket och jag var ute utan paraply eller någon luva all day long. Min sko beslöt 

sig att vara blöt och min kropp för att frysa. Efter skolan åkte jag till gymmet och mamma tränade för första gången! 

Haha, mamma tränade!?

______________________________________________________________________________________________

 Förresten är vi lediga idag, kul! 

Har ingen anning vad jag ska göra idag men vill gärna hänga i stan.

När man ändå är ledig får man passa på om det blir fint väder..

 Annars ska jag tillbaka till skolan på lördag. Konstigt, va? Halva skolan ska spela basket och fotboll med en av stockholms skolor. Vilken, vet jag inte än! Matchen pågår på fredag och lördag. På söndag ska de som vill åka till 

liseberg..  I alla fall de som kommer från stockholm är nu redan påväg.. God morgon <3

 


Av Samira - 8 maj 2013 07:11

 

Av Samira - 7 maj 2013 21:51

     

Av Samira - 7 maj 2013 21:33

Skriver det här så ni vet..

Har varit lite frånvarande i bloggen ett par dagar nu och haft fullt upp med prov och annat.

Tänker från och imorgon blogga riktigt, inte som jag brukar utan som jag brukade.. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars så surfade jag ett ganska långt tag i olika nätbutiker och hittade bland annat håraccessoarer &

HÅRBAND. Har nu insett att jag älskar hårband och ska försöka fixa ihop en till mig, förhoppningsvis! =) 

Tror att ni hittar några i Bikbok. Min näst sista inlägg för idag & då säger jag nu god natt!  

 


 


Av Samira - 7 maj 2013 07:09




















































































Vill åka till 1D store! Den får gärna vara var som helst bara jag får köpa en tjocktröja.. Vill så gärna ha en 1D tröja!!

Till er alla som åkte, vad tycker ni? =)  

Av Samira - 6 maj 2013 14:21

  

< Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta / Rösta >
Your question
  
pollcode.com free polls 

Av Samira - 6 maj 2013 13:58

Hej på er!

Kom hem ganska tidigt idag och det har blivit ganska soligt så jag är väldigt trött.

Pga att jag har burit runt min tunga väska nu 1 timme, Yeah.. Så nu blir det Ice Cream och ett par filmer för mig.

Nu när jag är hemma själv! =) Hehe awesome I think!? 

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards