▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under maj 2013

Av Samira - 26 maj 2013 14:22

Någon gammal inlägg jag hitta i min facebook . Varning innan ni läser texten!

Ni kommer få en liten tår innan ni har hunnit läsa klart + texten blev lite för liten tror jag..?

   




Glöm inte Månadens blogg här nedan ---->

Av Samira - 26 maj 2013 12:58


Ett tag sedan jag gjorde en veckans/månadens blogg. Så nu gör kör vi!

  • Inget måste att dela bilden och följa mig på bloglovin
  • Kommer att länka vinnaren i bloggen i en månad

  

Av Samira - 26 maj 2013 12:07

GOD MORGON

Började min dag med att vakna med en ryck.. Det var ganska hemskt! Men jag har inte hunnit 

käka någon frukost som jag brukar hinna, läsa bloggar tanke på att det är kl 12 nu..   Aja, jag har hunnit äta glass iaf

 

Av Samira - 25 maj 2013 20:47


Filmade lite epic på vår nya lärare när han dansa. Kände först inte igen honom men jag hann ta fram min broshas mobil innan han dansa förbi. Sjukt synd, han blev lätt trött ser man. Ni ser mannen i kanten i början av videon - det är min lärare! 

Ska visa honom videon på måndag! Dock så är jag inte den bästa filmaren här i Sverige meeen hoppas den var bra..

Av Samira - 25 maj 2013 19:28

 

Någon bild på linnet jag köpte idag! Kunde ej ta kort på hela linnet, den var för stor..

 

Fullspäckat dag jag har haft idag! Roliga karuseller, mycket dans och massor med candy Men först måste jag säga till er.. Jag har köpt en Rihanna linne!! Tänk er vad glad jag är.. <3

De hade även Lil Wayne linne (fast mamma ville inte att jag skulle köpa den) och One Direction linne!!

Ville så hemskt mycket köpa alla, men hade dock inte råd.. Någon som har 150 spänn och vill ge det till?? :* NEJMEN

Av Samira - 25 maj 2013 10:10

Tja allihopa!


Haft en långtråkig morgon, hunnit käka och läsa ett par bloggar.  Iaf tänkte dra veckansblogg innan veckan blir slut. 

Håll utskik!! :) Annars ska jag iväg till karnevalen och kolla lite runt.

 Ska stämma träff med släktingar som bor nära karnevalen Ska bli kul! Igår så var jag ju i stan och vi gick in i en liten 

smycke butik. Köpte två små armband, en peace på och en med två små hjärtor på.  Dock är de för stora, 

men jag ska försöka göra dem småa..  Tog en liten bild på de och redigerade så att såg lite bättre ut.  

              

Av Samira - 24 maj 2013 21:53

     

God natt på er läsare!

 

Lite trögt uppdatering den här veckan, jo jag vet.. Men jag nu så ska jag käka kvällsmat (pannkakor). Kanske lite sent, fast jag är inte så värst hungrig. När vi kom efter stan så åt jag glass, sneakers och ballerina. Mums

Har också en ckoklad kvar men jag äter den imorgon istället. Btw Tänkte träna imorgon meeen mammi tror att den är stäng pga att det finns en karneval bredvid och att de tänker gå och roa sig. haha maybe 

Då ska jag ju gå till karnevalen istället och nämligen se vår lärare dansa. Sjuuukt kul! Tänkte även filma om jag lånar min broshas mobil. Min mobil har dött.. R.I.P Såå jaa jag får väl skriva mer imorgon. 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards