▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under maj 2013

Av Samira - 20 maj 2013 16:58

         

Av Samira - 19 maj 2013 23:33


Hej på er! Jag har blivit bättre nu och jag tror att jag kan åka till skolan imorgon. Kanske, vi får se..

Men om det där om t-shirten, umm det gick inte som planerad. Jag får fortsätta med det imorgon efter skolan och göra om 

den lite. Annars så har jag kollat på Söndagscrime igen! Undrar varför man inte lägger till Criminal Minds också. 

Är den serien  för bra för Söndagscrime eller vadåå??

Saknar nämligen Criminal Minds när den visades på tv! Nu får jag nöja mig på data skärmen.. God natt på er   


Av Samira - 19 maj 2013 18:04

Dags för mig att lämna datan, har suttit här sjukt länge.. Osocial jag vet

Tänkt att göra om min blåa t-shirt som vi hade fått från skolan för ett par veckor sedan. Till en snyggare t-shirt!

Ska måla och skriva in en massa på framdelen av t-shirten och klippa remsor på bakdelen av t-shirten.  =)

Ps. tack för alla fina kommentarer jag har fått in idag. Har även kollat in bloggarna, väldigt fina ska jag säga!

   

Av Samira - 19 maj 2013 17:05

  KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA IN I HENNES BLOGG

Av Samira - 19 maj 2013 13:00

Äntligen så har jag fått datan att funka!

Igår så vann inte Robin Eurovision men Danmark gjorde det.. Grattis! Åhh och jag som ville att robin skulle vinna, men han var duktig som vanligt. Sverige vinner någon annan gång .. hoppas jag! Nu ska jag återvända till att läsa ett par bloggar.

Tipsa mig gärna om ett par bloggar! Vad som helst: novellbloggar, fanbloggar, vardagsbloggar, modebloggar osv..

    

Av Samira - 18 maj 2013 16:26

FREEDOM / SOME SHOES / A LITTLE TATTOO / MEET MY IDOLS

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards