▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under maj 2013

Av Samira - 16 maj 2013 23:00

Tja! Har kollat på  a cinderella story maraton igen och är helt slut. Tänkte sova nu och få lite sömn i mig. Har en kort men lång skoldag framför mig. Skolan tänker ha en så kallad loppis och vi är fullt igång med skriva lappar och annat. KUL..

Jag och sängen säger godnatt nu och sov så gott! chao




 

Av Samira - 16 maj 2013 15:05

Har precis kommit hem från skolan. Vilken varm det är idag dåå. . Men det är är ändå så himla skönt.

Hoppas det fortsätter så här, varje dag! 

Är sugen på att dricka fanta redan när jag var i skolan. Hade tyvärr inga pengar med mig. 

Nu är det bara att vänta på mamma och sedan dr4a till affären .. och köpa fanta & glass.

VAD SKA JAG VÄLJA FÖR GLASS??

    

Av Samira - 15 maj 2013 14:00

Idag såg jag att jackan till vänster är slutsåld. Jag visste att den skulle köpas. I knew it

Men så såg jag att det fanns en till jacka och det blir min köp idag. Jag har träning idag, kanske så hinner vi köpa den idag.

Annars så  köper vi den imorgon istället, om den nu inte är slutsåld. HOPPAS INTE DET! ^^ De finns i H&M..

 

 

Av Samira - 15 maj 2013 06:47

Igår så var jag inte så aktiv med bloggandet, igen.. Hade fullt upp med att vara trött, nej men jag var riktigt trött igår.

Hade en lång dag och min morgon gjorde inte heller det bättre för mig. Men idag gör den det. Insåg att jag hade sovit 

mammas säng inatt. Så skönt! Nej jag 

kommer försent till skolan om jag inte slutar blogga nu. Vi hörs senare idag & en tidinställt inlägg kommer säkert upp idag.

 

Av Samira - 15 maj 2013 06:31

En musik video på både engelska och svenska. Rapperna var grymt bra men jag älskar refrängen!

                                                har börjat nästan kunna låten.. och jag som ville bara lyssna och inte lära mig den.

Av Samira - 14 maj 2013 16:38

  

En bra kräm för starkare naglar och mjukare händer. Vaselines nya handkräm! Gör så att dina händer blir mjukare än någonsin och starkare naglar. Nästa gång jag köper något får det blir en Vaseline kräm. Tror att de kostar ungefär tjugo 

spänn i Åhlens.. Ni kanske hittar den i en annan butik!


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards