▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under maj 2013

Av Samira - 14 maj 2013 07:21

Av Samira - 13 maj 2013 07:54

God morgon sömntutar! Haft en läskig natt?

Det har jag haft. Igår natt när jag skulle precis skriva ett inlägg så såg jag en skugga röra sig förbi våra två fönster.

Innan hade jag kollat på Criminal minds igen så jag var väldigt rädd.. haha jag stängde flikarna så fort som möjligt och

sprang in till mitt rum. Där inne grubblade jag över vad jag skulle göra men då insåg jag att det var bara löjligt..

Så jag somna direkt.  Ska aldrig kolla på någon skräckserie mitt i natten igen! Det fick bli den sista igår..

Av Samira - 12 maj 2013 16:23

       

Av Samira - 11 maj 2013 22:48

Tjabba tjena på er alla små citroner xD 

Har sprungit fram och tilbaka idag med en väldigt tung väska på axeln.

Min nacke blev lite svullet så att jag kunde ha svimmat. 

Men det andra tråkiga grej var att jag inte fick spela, jo men jag fick vara inne i plan typ 2 sekunder medans vissa var

inne i plan 20 minuter. De två sekunderna fick jag stå back och jag som visste att jag kunde ha varit mitt/topp. Jättekul!!

I alla fall så har vår skola vunnit! Jag ska åka tillbaks igen till skolan imon och vi ska få våra pris o annat.. :/ Good Night

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards