▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 30 juni 2013 18:19

Hej och tack till alla som besökte mig idag! Ni vet Rihanna som har tagit över mitt hjärta med hennes charmiga look. 

Asså jag blir less på folk som säger att Rihanna är en dålig förebild när hon själv har sagt att hon inte är det. Hon är ingen förebild utom en inspiration för alla hennes fans ( och  jag ) . Ville bara säga att kalla någon ful gör dig inte finare!


Av Samira - 30 juni 2013 14:01

 

✯ Grattis Sabina!  

Tack till alla som var med! Det blir fler månadens blogg och mer vinnare desto mer som tittar in ;)

Av Samira - 29 juni 2013 19:00

    

 

Vill ni ha rullande text på menyn eller på ett inlägg och inte vet vad ni ska göra? 

 

Kopiera länken här under och skapa en menyavdelning med hjälp av kod!

⇛ Rullande Text 

När du kopierat och klistrat in koden ska du  ta bort "Rullande text" och skriva in vad du vill mellan ><



Av Samira - 29 juni 2013 18:35

Jag fick en kommentar om hur jag gjorde min header. Det enklaste programet att göra är picmonkey.com!

Det är väldigt smidigt att göra och det tar ju mindre än 5 min att göra.

För er som vill göra header och inte kan.. Borde ni kolla på den här videon!

Av Samira - 29 juni 2013 14:45

Idag tänkte jag städa mitt stökiga rum! Tror inte att någon skulle vara glad att hänga i mitt rum som det ser ut nu. Jag har inte bara tänkt städa mitt rum utan dekorera det. Jag ska försöka ta ner 4 små speglar som är fast klistrat på väggen och sätta upp en massa foton mm. Senare om dagen kommer jag vara hemma själv och då är det extra kul.

Jag kommer inte ha min familj tjatande på mig hela tiden om hur jag städar och fixar mitt rum. #SKÖÖNT

Resultatet ska nog se ut såhär:

     

Av Samira - 28 juni 2013 15:46

  

 

Hej hej på er!

Jag har latat mig idag och suttit med mammas mobil och tittat på olika tutorial i youtube. Från makeup tutorial till olika andra tutorials. Man kan säga att jag har kollat på minst 50 styckna!

Har typ inget för mig idag så jag ska nog hänga vid youtube och softa..  

Ni vet väl att man kan gilla och dela nu? Glöm inte att dela och gilla inläggen och glöm inte månadens blogg!


Några youtube tutorial jag har kollat på idag!

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards