▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 8 juni 2013 19:51

  Hennes blogg: EttlivsombastEtt liv som bäst

Vill du också bli dagens söta? Mejla mig via: we-break-it@hotmail.com 

Av Samira - 8 juni 2013 19:21

                         

Av Samira - 8 juni 2013 17:49

hello my love

Idag så har jag sprungit runt som en galning hemma och städat nästan hela huset. Tänkte att det behövdes "fräschas" upp lite hemma hos mig. Mamma och jag har diskuterat om vad vi ville göra i vårt vardagsrum. 

Hon hade nyligen kastat några möbler för att de var för "gamla" enligt henne.

 Tycker inte att det var nödvändigt att kasta de innan vi hade köpt nya möbler.

( Ska nu tillbaka till mitt rum och göra det klart. Därefter ska jag ta en långt bad!  

Av Samira - 8 juni 2013 12:18

Jag har nästan kollat klart denna filmen. Vilken grym film, garanterar för er som har kollat på 'The notebook och 'Dear John'. En av de bästa filmerna jag har sätt! Den står nu på min "dem - bästa - filmen  listan.. Ni måste bara kolla på den! =)

Av Samira - 7 juni 2013 21:17

¤ våfflor ¤ movies ¤  friends ¤  school ¤ music ¤ 

Idag har jag sjungit ihjäl min röst i typ 3 - 4 timmar. Efter det gick jag och en tjej klasskompis till någon öde plats och vandrade runt en stor skog. Massor med skratt hoppade ur oss men ändå var vi livrädda för vad det skulle kunna hända 

när vi var mitt i ingenstans! Ska aldrig göra om det, speciellt när jag inte hade någon mobil med mig.. Men det var ändå kul!

Nu tänker jag äta våfflor som är speciall gjorda av mig och kolla klart några favorit serier.  

Av Samira - 7 juni 2013 18:26


BOK TIPS

Filippa tipsar om en bok jag bärde runt idag och den heter Rum 213. Tycker att den låter bra även om jag inte har läst den än.. Nästa gång ni går till biblioteket se till att ni  inte glömer låna denna bok! =)


LÄPPSTIFT TIPS  

H&M har fint pris på ett krämigt läppstift som kostar 49:50 kr st. Den har dessutom flera olika färger! :D

O = mörkröd O = mörkrosa O = rosa O = röd O = vinröd O = begie

 


 

 

FILMTIPS

Filippa tipsade även om en svensk film och den heter "jag saknar dig"! För er som gillar att kolla på svenska filmer,

 så är det den rätta för er ...

Jag brukar däremot bara kolla 1 gång i månaden på svenska filmer medans jag kollar på engelska filmer varje dag!

  

Tack till alla de tipsen Filippa och kolla gärna in hennes blogg: http://filippablogg.bloggplatsen.se

  

Av Samira - 7 juni 2013 15:15

Jag har funderat över vilken färg jag ska färga mitt hår. För någon månad sedan försökte jag färga det rött, men det var helt enkelt första gången och då gick det inte så bra. Mitt svarta hår stannade kvar! Tänkte på sommaren att gå till frisören istället och färga där.  Enklare så!  Funderar nu på om jag ska fortfarande färga mitt hår röd? Det finns så många andra hårfärger jag vill färga till. Till exempel: Vinrött, lila/röd, mörklila eller blått!

Kanske inte blå men tycker ändå att det är fint.. Vinrött kanske passar mig eller mörklila??

 

Av Samira - 7 juni 2013 07:30

Bloggpausen är nu över! Saknat mig? Haha hej och god morgon på er.. Jag har ändrat på designen lite igår och gjorde någon inlägg i tisdag för att jag behövde lite tips nu när jag börjar blogga.

Tack till alla som skrev lite tips och annat till mig!

Ska iväg till skolan och vi har någon elevensval - hela dagen idag. Jag valde musik självklart! =) Nja, ses annars på kvällen!

Jag har även skrivit en tidinställt inlägg kl 15:15

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards