▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 23 juni 2013 11:36

 

Av Samira - 22 juni 2013 16:28

    


 

Dissar verkligen vädret här hemma hos mig! Ett par timmar är det regn, efter blir det soligt. Men sedan efter några timmar igen blir det regn igen osv..  Hoppas att det inte fortsätter så hela sommarlovet! >_<

 

 

Av Samira - 22 juni 2013 16:19

    



Jag hissar långkjolar nu på sommar, de är så bekväma. Jag har ett par långkjolar hemma men vill gärna ha 

fler! Man kan dock även ha på sig nästan vilken tröja som helst, som tur ;)

Av Samira - 21 juni 2013 17:01

------>   Dagens låt    <------

 

 

Älskar den här sången eller jaa jag älskar alla låtar typ.. Men den här är min favorit låt av henne!!

Älskar även hennes stil, hon är typ mini Cher LLoyd.


Av Samira - 21 juni 2013 13:30

     

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards