▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 20 juni 2013 22:40


 

Av Samira - 20 juni 2013 20:20

 

 

      R ö s t a         ▲      R ö s t a        


 

 


K L I C K A            H Ä R

Av Samira - 20 juni 2013 19:54


 

 

Ni hittar alla varor i H&M hemsida: Rea | H&M SE eller i H&M butiken  

Av Samira - 20 juni 2013 12:17

GOD MORGON eller GOD EFTERMIDDAG


Somnade typ kl 2 igår så jag är ganska trött. Jag vet ej än vad jag ska göra idag men någonstans ska jag iaf! 

Ska käka frukost nu för att ja vaknade nyss, heh xD

 

Av Samira - 19 juni 2013 18:02

Det blev totalt ändrade planer idag. Vi åkte inte till Slottskogen för att det blev liksom dåligt väder och så skippade jag

 träningen.. Har typ inte viljan att träna idag. 

Har bara stannat hemma och gjort typ inget! Skrivit en  hel del och lyssnat på en massa låtar som vanligt! Har nu

 ingen för mig, förutom att kolla klart en film. :x

  

( FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING IDAG )

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards