▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 19 juni 2013 11:24

 

Av Samira - 18 juni 2013 23:45

 

Skriv någon fråga som jag kan besvara på ett inlägg! :)

Om jag inte får några kommentarer så fortsätter jag som vanligt och då hittar jag på något annat..

::: GODNATT :::
 

Av Samira - 18 juni 2013 20:00

Kan inte sluta lyssna på dem här låtarna!!

 

The Fooo är en grym killgrupp som har uppträtt i Globen på Justin Bieber Tour eller nåt sånt och är typ

kända..  Om jag nu ska snacka om hur dem dansar så får de 5/5  AV MEEJ

Av Samira - 18 juni 2013 16:55

För några dagar sen blev jag galet kär i peircering ( eller vad det nu heter )!! Snackat med mamma och så..

Men jag funderar på om jag nu har en piercering men inte av en andledning vill ha den kvar på näsan eller på ögonbrynet.

. . . När jag då får av den får jag värsta hålet liksom på näsan eller på ögonbrynet  . . .

  

Av Samira - 18 juni 2013 15:49

 


Sitter och mumsar i mig glass just nu, inte min bästa smak dock.. Iaf nu vet jag väl vad jag inte ska köpa för glass nästa

gång!  Är så sugen på en jordgubbsglass eller bara skön glass som den här på bilden! mums ( haha har tråkigt )

 

Av Samira - 17 juni 2013 19:30

     

Sa ju att jag inte kunde hålla mig borta från att byta header hela tiden.. Men nu stannar jag med den jag 

har nu! Så vad tycks? :)

Av Samira - 17 juni 2013 17:36

Hejj


Har varit i biblioteket idag. Både lämnat och lånat några böcker. Länge sedan jag var där och lika tyst som förra gången var det också. Nära det var att jag skulle få räkning hem på minst 1000 kr idag. ... för att jag hade glömt

att lämna tillbaks böckerna i rätt tid. Men jag hade väl tur!! x)

 

Av Samira - 17 juni 2013 16:37

 

DAGENS CITAT

 

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards