▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 17 juni 2013 10:34

    

Av Samira - 16 juni 2013 21:59

Hej hej


Har typ ingen anning om vad jag ska blogga om här i bloggen förutom musik, videoklipper, citat och om min vardag.  Vill gärna ha en tävling, men det blir nog på vintern eller nåt :3

Tror att jag behöver tips.. Jag lägger in en omröstning i bloggen om vilken alternativ ni gillar mest och så kör vi med det.  Kanske någon videoklipp ( inte på mig är anonym ) eller så ritar jag en önskad bild från er ( är dålig på att rita )? =)

       

Av Samira - 16 juni 2013 13:28

Älskar verkligen att kolla igenom weheartit för att hitta bilder man behöver! Inspirerande hemsida där man hittar alltid

fina bilder.. källa: weheartit.com

Av Samira - 16 juni 2013 12:24

:: GIRLS JUST WANT TO HAVE FUN ::


Kollade igår natt på 'Girls Just want To Have Fun' och den var faktisk grym! Garanterar för er som gillar 80-tals och  dans film älskare att kolla på den. Hittade den genom en blogg som tipsade om några filmer.. 

 
 

Av Samira - 15 juni 2013 21:31

Tagit ett bad och är helt pigg. Vet ej om jag somnar inatt..  Har i alla fall hunnit städa köket för första gången eller nja inte första gången.  Hehe, men på ett långt tag dock!   

Ska göra mig ordning för ännu en film kväll så godnatt sålänge! 


 

Av Samira - 15 juni 2013 09:29

Godmorgon!

Om en liten stund ska jag iväg och träna. Har varit lite för lat de här senaste veckorna och inte åkt och tränat. Men det får bli en ändring på det nu i sommar! 

SKA           NU           GÅ           OCH            ÄTA            FRUKOST           SES  

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards