▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 12 juni 2013 15:44

 

En av det godaste som finns här i världen.. Ja, förutom glass då!!  

Av Samira - 11 juni 2013 23:30

 

Hej hej! Bloggande sög idag, men jag var väldigt trött idag.. Somnade efter att jag hade skrivit den första inlägget. Vaknade ungefär för två timmar sedan. Så jag är pigg och trött på samma gång? 

När jag vaknade kollade jag på The bling ring för andra gången och den får 5 av 5 från mig. Vill dock att de ska göra en fortsättning, slutet borde inte ha slutat som den gjorde! God natt! Ska kolla klart Criminal Minds på tv =)

Av Samira - 11 juni 2013 15:48

Kom för 2 timmar sedan hem. Det var ganska OK! Jag skippade höjdhopp pga senaste jag hoppade höjdhopp vrickade jag foten och jag vill inte att det ska hända igen. Men min föredetta lärare besökte oss och försökte få mig att hoppa. Fast jag kunde ej..

 

Några av er vet redan att Isac Elliot från Finland gör någon tävling, där man skickar in en videoklipp på när du sjunger hans låt 'First Kiss' och vinnaren får vara med i nästa musikvideo som han filmar. Vill också vara med.. Bara finland får deltaga!! XD

Av Samira - 10 juni 2013 20:21

Idag har jag, min brorsha och min generösa mamma shoppat. Jag har köpt en maxi klänning och en rosa väska till

avslutning nu på torsdag. Och en vanlig svart kofta! Min bror hade köpt någon shorts och en tröja, tror jag? 

Annars ska jag äta hemlagad pizza och ta det bara lugnt. Har idrottsdag imorgon ju.. 

Sååå det är väl skönt om jag tar det lugnt!

Väska - H&M      /      Kofta - H&M       /      Klänning - Gina Tricot


 

Av Samira - 10 juni 2013 15:27

Random Making Movies

 

Upptäckte nyligen att William från RMM (random making movies) var med i wild kids och nu efter ett par år så gjorde han och 4 andra killar en youtube kanal. det går väldigt bra för dem.. 

 

Lilla Namo - Haffa Guzz


Älskar verkligen denna låten. Jaaa, texten är inte den bästa men musiken är as skön!

Tjejen har ett par 'haters' fast jag är ju motsatsen såklart. You Go Girl!

Av Samira - 9 juni 2013 21:30

Innan 2013 har hunnit ge sig av önskar jag mig en kamera! =)

   

Av Samira - 9 juni 2013 19:36

Hej, kära läsare! ^^

Jag har alltid velat ha en kamera att fotagrafera i, men jag har alltid använt mina olika mobiler och aldrig tänkt på att köpa mig en kamera heller. Även om jag har alltid älskat att fota och jag gör det nästan varje dag.. 

Så nu i sommar har jag en massa grejer att hitta på och några av de står här..!!

Av Samira - 9 juni 2013 12:50


    

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards