▶ WE BREAK IT ◀

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

❤ Svaren till min mini frågestund ❤

Av Samira - 19 juli 2013 01:45

   

Vem gillar du mest i one direction?

Jag har aldrig tänkt ha en favorit! Ala är lika bra och olika på sina egna sätt.

Zayn är Amazayn, Harry ärextraordinHARRY, louis är fabLOUIS, Liam är briliam och såklart Niall är phenomiNIALL.Självklart finns det kanske en favorit eller två men ähh jag gillar alla! <3

Tack för frågan Freia :D

 


När började du blogga?

Jag har varit och kollat på mina gamla bloggar och jag tror nog att det var i 2012.

Så jag har bloggat i nästan 1 år, fast i omkring 2o bloggar heh X

Tack för frågan OurMspLife ;)

 


Vilka bloggar läser du?

Jag har läst ett bra tag Viras.se, caty.nu, Epicfaiil.se och Johanna Bloggar!

Då menar jag The Kick Back Pack.. Tycker även om att fotobloggar!

Bästa kompis[ar]?

Hitills har jag haft 3 bästisar alltså var och en åt gången. Just nu har jag ingen bästa vän..

Tack för frågorna Julia =)

 


Vad är dina intressen?

Jag har både simmat och hållit på med ridning. Just nu håller jag på att träna kondition och lite styrketräning.

Vill gärna börja med boxning. Både jag och pappa älskar det och jag är ganska stark SO why Not?

Men mamma har typ emot det faktiskt..

 

Hur ska en kille va enligt dig?

Hur ska en kille vara enligt mig? Umm en kille kanske..

Seriöst tycker jag att han ska vara sig själv, ärlig, snäll och ha självförtroende!

Det finns hundratals mer grejer men det här några ni får av mig den här gången.

 

Dina favorit låtar?

ÅHHHH NEEJ som ni ser i min blogg har jag lagt ut mycket musik. Saken är den att jag har en

favoritlåt av varje artist/band. Fast just nu min tillfälliga favoritlåt är Elliphant - Down On Life

Tack för frågorna Hanna <3

 


Är det du på din header bild?

Nopp ..

Om inte, vilken hårfärg har du?

Just nu har jag svart, men jag kommer att färga håret på augusti!
Hur lång är du?

Jag är nog omkring 164 cm lång (ganska lång)

Hur många syskon har du?

Just one! Bor med mamma och lille broshan.

Hur gammal e du?

Det undrar du? Jag tror nog att du borde kolla igenom "Om Mig" igen eller så har du inte kollat?

Ehh jag är 13 år!! Tack för frågorna Carro =D


Har du något djur ?

Jag har haft några kaniner och någon undelat. Vill jättegärna ha en katt <3

Bästa maten? 

PIZZA <333333333333

Varför bloggar du på bloggplatsen och inte blogg.se ?

Jag skulle gärna blogga på blogg.se problemet är att jag har försökt fixa designen och så..

Men aldrig fattat deras kod och annat design. Om någon därute vill hjälpa mig blogg.se design,

kontakta mig via mejl: sasha00@live.se

Tack för frågorna Tilde :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 5 september 2013 10:34


 

Av Samira - 30 augusti 2013 09:32


  En 18 årig tjej vid namn Lisa bloggar om hennes vardag och bland annat lite om Japan och deras kulterer. Men annars gillar hon ANIME för det mesta! ...

Av Samira - 17 augusti 2013 00:15


Tar en vecka bloggpaus.. Orkar inte blogga just nu! Sålänge kan ni väl delta på månadens blogg.  Länge sedan jag gjorde en!  Jag utnämner vinnaren när jag kommer tillbaks. Va med och bli länkad inför 20 - 60 unika besökare, vågar du?! :) ...

Av Samira - 16 augusti 2013 21:01


 

Av Samira - 16 augusti 2013 15:18


Kan inte fatta att sommarlovet är snart slut och att jag har skola typ om 2 dar. Ingen mer summer nights då jag stannar uppe hela natten.. ingen mer sovmorgon! Så sjukt snabbt det gick, även om jag inte gjorde något har det gått väldigt snab...

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards