▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juli 2013

Av Samira - 7 juli 2013 17:12


Hej! Ser man på, en till underbar dag det är idag. Halva dagen spenderade jag att ligga i balkongen och äta en sen frukost. Tog lite bilder, kollade på videos på youtube bland annat Jacksgap och åt glass. 

Min mamma och hennes vänner är ute och grillar IGEN.. Vi skulle ju spela minigolf idag, suck :x

Av Samira - 6 juli 2013 22:05

 

Jag har äntligen kommit tillbaks och har ont i magen igen! Efter att vi hade grillat, solat, cyklat och druckit te med våra

släcktingar hörde vi en fruktansvärd grej. Två killar omkring 15-20 hade setts med avfyrad pistol . Jag hade sett dem med

en orange/gul moped förut. Men för er som bor i Göteborg och ser två killar med en orange/gul moped kontakta polisen! 

   

Av Samira - 6 juli 2013 15:01

 

Det är najs väder idag, som jag ser och gissa vad vi ska göra?

 

Dagens planer är nog att vi dra till min släktings "område" och grilla. Vi får väl se hur det där går.

Det hade också varit kul om pappa hängde med :(

Men jag antar att det inte blir så.. Nu ska jag i alla fall iväg till mitt rum och fixa mig lite. Vi hörs!

 

Av Samira - 5 juli 2013 15:37

Han är en av mina idoler. Han bor i frankrike och sjunger även på franska. Jag läser spanska i skolan inte franska så jag förstår typ inget. Men jag älskar HAN och själva musiken. Lyssnade 24/7 på honom igår..

Topp 3 låtar jag älskar mest !!


 

Av Samira - 5 juli 2013 12:35

 


Gjorde en omröstning i bloggen. För att jag ville veta mer om vad ni tycker om bloggen så att jag vet vad jag skriva om..

Nu vill jag att alla som besöker röstar, skulle bli superglad! =D


   

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards