▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juli 2013

Av Samira - 22 juli 2013 13:32

Hejj och god morgon på er!
Vaknade nyss och sitter fortfarande i sängen. Mammas vän är i rummet bredvid med mamma och liksom åväckte mig.. Är fortfarande lite sömnig, men i alla fall nu ska fixa mig och efter det ska jag ut och ta en liten promenad. Adios amigos! <3

Av Samira - 21 juli 2013 22:15

 

1. Vad heter du?

Samira
2. Vad vill du heta i förnamn?

Det går bra med Samira!

3.Vilken klass går du i

Ska börja i 7:an
4. Vad gör du just nu?
Svarar på 20 frågor :p

5. Favorit godis?

Gillar choklad mest!

6. Vad gillar du mest med dig själv?

Mina ögon

7. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?

Åka till frankrike och bada !!
8. Vad har du på dig?

Mjukisbyxa och en topp

9. Favorifärg?

Blå och lila

10. Vad är klockan just nu?

Kl. 21:39

11. När brukar du lägga dig?

Om jag ska vara ärlig så är det mellan 05-06 på morgonen.

12. När vaknar du?

Beror på när jag sover, men oftas mellan klockan 13 - 15

13. Om du tittar åt vänster vad är det du ser?

Jag ser gamla röda gardiner..

14. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Jag gillar nog att sms:a än att ringa.

15. Vad stod det på din senaste sms?

Ring

16. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda XD

17. När såg du senast din pappa?

Det var för 8 månader sen!! :((

18. Tv eller dator?

Dator. Har inte kollat på tv i en månad! :O

19. Nämn tre saker på din att-göra-lista innan du dör?

Hoppa bungyjump, åka jorden runt med en kompis och träffa mina idoler!

20. Vad vill du göra just nu?

Färga håret och kanske piercera mig :)

 

Har ni någon fråga ni undrar eller bara något random så får ni kommenetera eller skriva till mig i kik: Sam_StyleD / Sweetheart <3. Skulle vara kul om ni gjorde det!  ^_^

Av Samira - 21 juli 2013 20:05

    

Varje söndag lägger jag upp en av mina favorit youtubeklipp. Bara för jag har massor av awesome klipp som jag

brukar kolla på och det skulle väl vara kul att dela med mig av! Såå här är den andra klippet jag delar med mig av!

Av Samira - 21 juli 2013 15:45

Hello!

 

Denna fina tjej heter Nicki och är född år 2000 (som jag)Hon gillar nog socialla nätverk precis som alla

andra.  I hennes blogg hittar ni bland annat om hennes vardag och om allt mellan himmel och gjord!

 
( Klicka på bilden för att komma till hennes fina blogg )

Av Samira - 21 juli 2013 02:08

  

Idag har jag verkligen haft en väldigt lång dag med nära och kära. Dagen slutar väl med att jag dricker en cider alkoholfri äppeldricka och börjar få ont i magen pga av det..

But I'm gonna go to sleep right now and I wish you all a good night! <3

Av Samira - 20 juli 2013 14:12

Ska jag skriva en novell?

Ni får gärna kommenetera något speciellt jag ska skriva om eller någon jag specielll!


Kommentera sötisar eller så SLUTAR jag blogga!!! HEH JK XD


 ؟  NOVELL ? 

Av Samira - 20 juli 2013 12:15

 

Good morning everyone :D

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards