▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juli 2013

Av Samira - 20 juli 2013 00:45

Varför jag hatar haters!

Ni vet haters? De som trycker ner personer och kallar de en massa dumma saker.

De flesta har inget liv! Att de till exempel går in i youtube söker in en kille som t.ex sjunger,

snackar och kallar de "gay".. Jag även sett i en tjejs youtube video bli kallad gay.

Hahahaha ibland så tror jag att de menar ordet "gay" betyder snygging (bara en tanke jag har..) :P


Varför jag gillar när haters gör folk kända!

'Haters Gonna Hate' är en sann mening. Det är inte så att jag gillar haters men jag gillar att de gör folk starka och att människorna blir "kända" genom att visa hur stark de är att få en massa haters omkringg sig. Tänk er att en tjej hatar "Malins blogg" och skriver en massa elaka grejer till henne. Efter en vecka ser hon att "Malin" har Sveriges mest lästa blogg.

Tänk er att se hennes face när hon ser det?


Vad tycker ni om haters? Gillar ni dem eller hatar ni de?

 

Av Samira - 19 juli 2013 20:48

 

Anledningen till att jag älskar er! <3

Av Samira - 19 juli 2013 15:37


God morgon :P

Vaknade för 1 och en halvtimme sedan. Ska till stan idag och shoppa lite. Och jag ska även hitta

någon present till min lilla kusin, som fyller år imorgon. Hans mamma ordnade en kalas! 

Efter att jag har kommit hem ska jag åka lite inlines. Det var ett bra tag sedan jag åkte! =D


           

Av Samira - 19 juli 2013 01:45

   

Vem gillar du mest i one direction?

Jag har aldrig tänkt ha en favorit! Ala är lika bra och olika på sina egna sätt.

Zayn är Amazayn, Harry ärextraordinHARRY, louis är fabLOUIS, Liam är briliam och såklart Niall är phenomiNIALL.Självklart finns det kanske en favorit eller två men ähh jag gillar alla! <3

Tack för frågan Freia :D

 


När började du blogga?

Jag har varit och kollat på mina gamla bloggar och jag tror nog att det var i 2012.

Så jag har bloggat i nästan 1 år, fast i omkring 2o bloggar heh X

Tack för frågan OurMspLife ;)

 


Vilka bloggar läser du?

Jag har läst ett bra tag Viras.se, caty.nu, Epicfaiil.se och Johanna Bloggar!

Då menar jag The Kick Back Pack.. Tycker även om att fotobloggar!

Bästa kompis[ar]?

Hitills har jag haft 3 bästisar alltså var och en åt gången. Just nu har jag ingen bästa vän..

Tack för frågorna Julia =)

 


Vad är dina intressen?

Jag har både simmat och hållit på med ridning. Just nu håller jag på att träna kondition och lite styrketräning.

Vill gärna börja med boxning. Både jag och pappa älskar det och jag är ganska stark SO why Not?

Men mamma har typ emot det faktiskt..

 

Hur ska en kille va enligt dig?

Hur ska en kille vara enligt mig? Umm en kille kanske..

Seriöst tycker jag att han ska vara sig själv, ärlig, snäll och ha självförtroende!

Det finns hundratals mer grejer men det här några ni får av mig den här gången.

 

Dina favorit låtar?

ÅHHHH NEEJ som ni ser i min blogg har jag lagt ut mycket musik. Saken är den att jag har en

favoritlåt av varje artist/band. Fast just nu min tillfälliga favoritlåt är Elliphant - Down On Life

Tack för frågorna Hanna <3

 


Är det du på din header bild?

Nopp ..

Om inte, vilken hårfärg har du?

Just nu har jag svart, men jag kommer att färga håret på augusti!
Hur lång är du?

Jag är nog omkring 164 cm lång (ganska lång)

Hur många syskon har du?

Just one! Bor med mamma och lille broshan.

Hur gammal e du?

Det undrar du? Jag tror nog att du borde kolla igenom "Om Mig" igen eller så har du inte kollat?

Ehh jag är 13 år!! Tack för frågorna Carro =D


Har du något djur ?

Jag har haft några kaniner och någon undelat. Vill jättegärna ha en katt <3

Bästa maten? 

PIZZA <333333333333

Varför bloggar du på bloggplatsen och inte blogg.se ?

Jag skulle gärna blogga på blogg.se problemet är att jag har försökt fixa designen och så..

Men aldrig fattat deras kod och annat design. Om någon därute vill hjälpa mig blogg.se design,

kontakta mig via mejl: sasha00@live.se

Tack för frågorna Tilde :))

Av Samira - 18 juli 2013 18:08


WOOP WOOP SOMMARREA
ÅHH Alltid kul med rea speciellt sommarrea! Imorgon eller överimorgon blir det stor shopping

och jag tänkte även shoppa via nätet. Men att shoppa är mycket roligare! X

Av Samira - 18 juli 2013 11:25

 



1. Hur får jag naglarna att växa fortare?
SVAR:
 Massera dina naglar så ofta du kan!

Det stimulerar blodflödet i nagelbädden och gör att naglarna växer snabbare. 

2. Nej, jag har målat utanför naglarna!
SVAR:
 Ingen panik! Eftersom nagellack inte fäster på hud är det enkelt att skrapa bort fläckarna med hjälp av vatten. Men vänta tills lacket har torkat!


3. Hur slipper jag missfärgade naglar?
SVAR:
 Gör det till en god vana att alltid måla naglarna med ett ofärgat baslack innan du använder kulörare nyanser. Det förhindrar att dina naglar blir missfärgade. Ett lager ofärgat baslack ovanpå färgen ser dessutom till att dina naglar behåller färgen längre. 


4. Vad ska jag göra åt torra naglar och spruckna nagelband?
SVAR
: Olja är dina torra naglars bästa vän! Har du ingen nagelolja hemma, prova istället att doppa fingrarna i en skål med uppvärmd olivolja. 


5. Mitt lack hinner aldrig torka. Vad ska jag göra?
SVAR:
 Prova att stoppa dina naglar i kallt vatten när du precis är lagt på nagellack, det hjälper lacket att torka fortare.


6. Vad ska jag äta för att få fina naglar?
SVAR: 
Dina naglar behöver dagligen vitaminer för att bli starka och friska. Särskilt a-, b- och c-vitamin, liksom öljäst och kalcium, särker naglarna och gör dem både vackra och välmående.


7. Jag gillar att torka naglarna utomhus. Är det dumt?
SVAR:
 Nej, men undvik gärna att sitta med dina nylackade naglar i solen. De brännande strålarna kan medföra att lackets yta får blåsor och gör färgen fläckig och ojämn.


8. Jag kan inte sluta bita på naglarna, vad ska jag göra?
SVAR: 
Kosta på dig en riktigt dyr manikyr på en nagelsalong. Varje gång du vill bita på nageln kommer du, förhoppningsvis, komma ihåg den dyra behandlingen och låta bli naglarna. 


9. Hur gör jag en snygg manikyr på typ två minuter? 
SVAR:
 Skippa lack i mörka nyanser och satsa på ett genomskinligt eller semi-transparent lack! Skulle du kladda eller missa en fläck syns det nästan inte alls.


10. Jag brukar skaka nagellacksflaskan, är det fel?
SVAR:
 Ja, för små luftbubblor kan bildas och gör att lacket får sämre kvalitet och hållbarhet.  Rulla hellre flaskan mellan händerna innan du börjar måla.

 

( Allting är från häääääääääääääääääääääääääääääääääär.. )

Av Samira - 17 juli 2013 23:24

 


Heeej <3

Fråga inte mig hur jag mår för jag är så himla rädd!! Broshan ska sova över hos en kompis och mamma kommer typ hem om 2 timmar. Och en man ringde mig precis och undrade något fast hörde honom inte..

 Så jag lade på. Skit rädd om han ringer igen och frågar om var jag är osv! 

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards