▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juli 2013

Av Samira - 15 juli 2013 14:12


Äntligen är det måndag!

Idag har jag ingen helst anning vad jag ska göra men det kommer säkert upp något senare. Jag tänkte kanske också att jag skulle ordna en liten lek. Leken går ut på att man ska fråga en fråga till nästa person som kommenterar och man ska också svara på en fråga som personen över dig frågar..

Ehh, förstår ni inte? Jag förklarar bättre när inlägget ploppar fram! =)

Av Samira - 15 juli 2013 00:56

" So la da da di we like to party. Dancing with Miley (Molly?) This our house., this is our rules!

And we can't stop.."

#Heeej! Anledning till att jag bloggar nu är att jag inte orkar sova. Simple As That! Fast jag tänkte istället kolla på min

favorit serie.. *trumvirvel* Criminal Minds *applåder* haha nejmen jag har dåligt humor på nätterna.

Efter att jag har kollat på Criminal Minds, tänkte jag bus chatta med folk via Kik. Det finns många som har skrivit ut sina

Kik i nätet och jag får nu hoppas att någon är vaken. God natt & så skriver jag lite senare idag!

 

Vill någon chatta med mig? Min Kik ---->  Sam_StyleD eller Sweetheart <3

Av Samira - 14 juli 2013 15:01

 

Vill du ha en snygg sjal nu till sommar runt ditt huvudet? Ja?

Kolla in denna härliga sida och lär dig de olika sätt att få de perfekta knytarna i din sjal! --> Klicka häär <--

Av Samira - 14 juli 2013 14:16


___________________________________________________________________________________________________________


Varje söndag från och med idag tänker jag skapa en ny kategori och den ska heta "Favorit Youtubeklipp". Bara för jag har massor av awesome klipp som jag brukar kolla på och det skulle väl vara kul att dela med mig av! Såå här är den första!

Av Samira - 13 juli 2013 21:30

 

Tänkte  Göra  En  Liten  Inlägg  För  Som  Inte  Vet  Vad  Ni  Ska  Blogga Om!

 

Vissa bloggar bara om sina liv och inga bilder! Lite tråkigt att bara dela med sig av vad man har gjort i sin vardag. Utan man kan både ta några bilder och skriva om sin vardag. Då kan läsare enklare läsa inlägget..

Man kan även blogga om videor man gillar. Skriva om sin favorit sak, butik, blogg, hemsida, kläder, film, musik, mat och hundra andra grejer i sin blogg. 

Hoppas denna lilla inlägget hjälpte! Kommentera om era förslag eller annat tips ni vill dela med er utav och så belönas ni med någon länk eller nåt :)

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards