▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under augusti 2013

Av Samira - 5 augusti 2013 12:30

HAAAAAAAJ. Igår bestämde jag liksom att bara att stanna hemma och kolla på film. Skippade att åka

handla igår.. Gör det en annan gång.. Jaaah har bara suttit och ritat, kollat på film, käkat mat

tills jag har spruckit och latat mig.. A normal day for me


Mina ideer + Mina onormala hjärna = kom på en grej jag skulle kunna göra varje vecka. MINA MÅL

Så att det blir lättare tänker jag dela upp målen till olika ämnen. Denna gången blev det om skolan.

SKRIV GÄRNA NÅGRA ÄMNEN NI VILL ATT JAG SKA SKRIVA UPP I MIN LISTA!

 

Av Samira - 5 augusti 2013 10:15

 

( Detta är en tidsinställt inlägg, jag har antagligen inte vaknat än SÅKLART.. )

Av Samira - 4 augusti 2013 20:00




 

Av Samira - 4 augusti 2013 16:30

 

 

Varje söndag lägger jag upp en av mina favorit youtubeklipp. Bara för jag har massor av awesome klipp som jag

brukar kolla på och det skulle väl vara kul att dela med mig av! Såå här är min fjärde klippet jag delar med mig av!

Av Samira - 4 augusti 2013 12:00

Heeeej! Här sitter jag framför en film kallad The Qoiet' och jag ska sätta på den efter denna inlägget. Idag tänkte jag åka till Ikea för att jag håller på med en grej, men jag behöver några saker först. Om jag inte åker dit så åker jag till en närmare affär.. Ica Maxi eller nåt!


Vaknade ganska tidigt idag med tanke på att jag brukar vakna omkring kl 1 eller nåt. Det beror nog på att jag somnade kl 00:30. För mig är det väldigt tidigt för att det är sommar.. Men min skola börjar om två veckor och en dag.. NEEEEEJ hehe och då är det lika bra att sova tidigt


Jag har liksom tänkt över angående bloggen. Liksom ska jag VERKLIGEN blogga här ELLER inte..?

Men jag har tänkt över nu, så jag tänker stanna och blogga. Bättre uppdatering denna gång!

Ha en bra söndag! <3

 

Av Samira - 4 augusti 2013 11:40

 

Av Samira - 3 augusti 2013 17:44

Detta rabattkod är bara för mina läsare som fortfarande läser och kommenterar min blogg. Så ni tjejer får 15% rabatt 

för att handla lösögonfransar och för er killar får ni 15& rabatt för att köpa lösögonfärg till någon ni känner! :D

Av Samira - 3 augusti 2013 01:02

   

Länken till min nya blogg: HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards