▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Music time ♫

Av Samira - 15 juli 2013 18:07

   

       



Av Samira - 12 juli 2013 15:00

Heeelllo


Jag sitter med min mamma och hennes vän och lyssnar på en låt men på två olika versoner. THRIFT SHOP!

Låten är verkligen caattchhyy attt lyssna på.. Fast jag gillar även den andra versionen som AlexaG har gjort.

Båda är sjukt bra! Sååå Vilken version gillar ni bäst!? ❤

  

                     ( ORGINALET )                                                                           ( COVER )

Av Samira - 10 juli 2013 14:15

Love this fucking awesome song!

 

En av de bästa låtarna av One Direction. Önskar bara att jag får träffa de in real life och får höra sången när de uppträder! Älskar även Zayns vers i sången <3

" Thank you for showing me, who you are underneath. Thank you I Don't need Another heartless Misery "

           

Av Samira - 6 juli 2013 22:05

 

Jag har äntligen kommit tillbaks och har ont i magen igen! Efter att vi hade grillat, solat, cyklat och druckit te med våra

släcktingar hörde vi en fruktansvärd grej. Två killar omkring 15-20 hade setts med avfyrad pistol . Jag hade sett dem med

en orange/gul moped förut. Men för er som bor i Göteborg och ser två killar med en orange/gul moped kontakta polisen! 

   

Av Samira - 5 juli 2013 15:37

Han är en av mina idoler. Han bor i frankrike och sjunger även på franska. Jag läser spanska i skolan inte franska så jag förstår typ inget. Men jag älskar HAN och själva musiken. Lyssnade 24/7 på honom igår..

Topp 3 låtar jag älskar mest !!


 

Av Samira - 3 juli 2013 15:24

        

Av Samira - 21 juni 2013 17:01

------>   Dagens låt    <------

 

 

Älskar den här sången eller jaa jag älskar alla låtar typ.. Men den här är min favorit låt av henne!!

Älskar även hennes stil, hon är typ mini Cher LLoyd.


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards