▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Music time ♫

Av Samira - 18 juni 2013 20:00

Kan inte sluta lyssna på dem här låtarna!!

 

The Fooo är en grym killgrupp som har uppträtt i Globen på Justin Bieber Tour eller nåt sånt och är typ

kända..  Om jag nu ska snacka om hur dem dansar så får de 5/5  AV MEEJ

Av Samira - 12 juni 2013 18:45

Tjena! Har suttit och väntat på att mina pommes frites ska bli klara, är fett hungrig. Under tiden så har jag kollat in några covers av Chris Brown Yo (excuse me miss). Älskar låten!! Old but Gold   

   

 Här är några av mina favorit covers i youtube..

Av Samira - 11 juni 2013 15:48

Kom för 2 timmar sedan hem. Det var ganska OK! Jag skippade höjdhopp pga senaste jag hoppade höjdhopp vrickade jag foten och jag vill inte att det ska hända igen. Men min föredetta lärare besökte oss och försökte få mig att hoppa. Fast jag kunde ej..

 

Några av er vet redan att Isac Elliot från Finland gör någon tävling, där man skickar in en videoklipp på när du sjunger hans låt 'First Kiss' och vinnaren får vara med i nästa musikvideo som han filmar. Vill också vara med.. Bara finland får deltaga!! XD

Av Samira - 29 maj 2013 17:36

  

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards