▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Music time ♫

Av Samira - 21 maj 2013 22:03

Kollat klart en film som Eminen var med i. Bästa filmen på länge! Älskar dessutom honom, bästa rapparen..   

I alla fall jag ska lägga mig snart och skriva lte i min bok och läsa en bok. Eller så har jag glömt den i skolan?! GOD NATT!

Av Samira - 15 maj 2013 06:31

En musik video på både engelska och svenska. Rapperna var grymt bra men jag älskar refrängen!

                                                har börjat nästan kunna låten.. och jag som ville bara lyssna och inte lära mig den.

Av Samira - 10 maj 2013 11:28

 




1. Kan inte sitta still när jag hör den. Har lust att spela fotboll nu.. :)


2. Älskar hans röst! I Have No Words..


3. Mindless Behavior är en grupp killar som både sjunger, rappar och dansar. Älskar han med mössan/kepsen! <3

(men älskar alla ändå)


Av Samira - 27 april 2013 12:16

 




 

Ska käka frukost nu och sedan efter det ska jag och mammi in till stan och shoppa nya toppar och ett par mjukisbyxor.. Behöver verkligen några! Men annars älskar tjejens covers, värd att titta på några av hennes covers!! =)

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards