▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Music time ♫

Av Samira - 23 april 2013 20:28

     

Av Samira - 18 april 2013 14:40

Imorgon på musiken ska vi var och en i klassen välja en låt. Som vi ska sjunga för vår musik lärare! Och jag vill jättegärna sjunga Robin Stjernbergs låtar men ingen anning vilken? Hjälp mig nu då ..! =)



 

  Robin Stjernberg - Scars ? :* 



 

 

Robin Stjernberg - You ?

 



Av Samira - 13 april 2013 10:22

* Rubriken talar *

 

Som jag skrev igår så skulle jag färga håret. Men det gick inget vidare..

Färgade några gånger och man såg ingen skillnad! När mitt hår träffade ljuset så såg man lite färg men inget annat.

Jag som jag ville färga håret så länge jag kan minnas och så är jag fortfarande svarthårig.

Nästa gång ska jag färga hos frisören! Lättare så!

 

* Ska nu kolla klart X factor UK och käka lite.. och lyssna på lite musik *

Av Samira - 11 april 2013 17:19

 

Dagens videoklipp!

Av Samira - 10 april 2013 10:14

Har stannat hemma idag, kunde nästan inte ta mig upp i sängen.. så jag stannar hemma idag och ska plugga till en prov.

Mamma var tvungen att gå, så jag är själv hemma och lyssnar på some music.

Har lyssnat på denna låt över 100 gånger om och om igen! Det sägs att rihanna gjorde låten

 men den kom inte med i hennes album så Selena fick den. Hade velat se rihanna sjunga den men den är ändå grym =)

Ps. fråga mig något eller vad ni vill till denna hotmail --> we-break-it@hotmail.com <-- kom igen guys


Av Samira - 7 april 2013 18:31

Jag och mamma bestämde att åka in till stan och shoppa.

När jag precis gick ut från Kappahl så såg jag yohio kom gående med två poliser.

Ne men är ingen fan men vem får se en kändis så ofta..?

Min mobil ville inte ta kort pga att jag hade för lite laddare men här en bild som jag inte tog!

Hade bara önskat att Robin Stjernberg var där också :( Men iaf fin publik fanns det jao

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards