▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 1 augusti 2013 14:28

     

Några av mina släktingar från holland är har kommit hit. Fick ett samtal nyss att de vill träffas!

Jag och min pappas syster ska åka till farmor där de är just nu. Ska bli kul att träffa de!

Av Samira - 30 juli 2013 17:00

       

Av Samira - 28 juli 2013 13:15



Jag ligger framför data skärmen och kollar på olika decorationer för sovrum. Jag har blivit liksom besatt

utav att kolla på inspirerande hus och rum. Det är nog ödet?

För jag vill verkligen göra mitt rum personligt! Kanske är vägdekoration min enda lösning.. 

Först ska jag titta på ännu en avsnitt av Castle ( min favo serie )! Jag är helt tokig besatt av serien, aahh

Av Samira - 28 juli 2013 01:57

 

Hej! Förlåt för min kassa uppdatering de här senaste dagarna.. Har fullt upp med saker och ting!

Har provat att färga håret idag, men håret ser nog bäst ut om någon frisör tar hand om det.

Ska iväg nästa vecka och se om det funkar =) Annars sitter jag

och gosar framför min favorit serie med min bodysplash från Gina Tricot. Så himla gott!

 

     

Av Samira - 27 juli 2013 15:07

 

Jag minns när jag köpte en textil färg, för att färga min gamla jeans väst!

Istället för att köpa textil färg idag ska jag köpa hårfärg. Ska prova färga ombre först, om det

inte går så speciellt bra.. Ska jag färga hela håret.

Men jag hoppas att ombre funkar! Sjukt kul att ha håret svart och rött XD

Av Samira - 26 juli 2013 13:06

Heeej, godmorgon! Har vaknat nyss av att det så varmt i sängen. Håll på att gråta inatt när jag inte kunde sova på grund

av värmen, hehe.. Jag sitter iaf i sängen nu och både ritar och skriver. Det gör jag när jag när jag har tråkigt!

Idag ska jag städa.. Ett måste enligt mina ögon! Jag behöver verkligen städa mitt rum, annars kan jag inte ens sova där..

Senare om dagen ska jag träna lite fotboll med broshan. Han kanske behöver hjälp av en oprofessionell storasyster?  :P

Men nu ska jag kolla på Castle, min nya favoritserie! Chao


Av Samira - 25 juli 2013 16:49


Tjabba tjena my little stars, nejmen hej!

          

Det här blir en kort inlägg för jag ska strax iväg till stan. Shoppa lite och så..

Hela idag har jag bara bombat mina öron med att lyssna på Best Song Ever !! XD

Lite dålig uppdatering i bloggen .. sorry  <3

Av Samira - 24 juli 2013 18:16



Jag tänkte idag åka till en butik och köpa lite tavlor och annat till mitt rum. Tänkte att det behövdes eftersom jag ska städa mitt rum idag och det kommer att kännas lite för tomt hehe..

Men det ända som behövs just nu är min PLÅNBOK!! Och jag hittar inte den.. Det är lite onödigt att jag skriver om det men att jag har lagt den i en säker förvar och att jag inte hittar den är CRAZY!!

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards