▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 22 juli 2013 15:25

Jag har letat länge efter längenhet för mig och min lilla familj!

Jag hitta en som jag gillar och passar för både mamam och lillebror. Vi ska snart åka dit och

se omkring om den verkligen passar oss. 

Asså jag vill verkligen flytta, men mamma är tveksam som alltid.. Måste övertala henne! :/

Några bilder på lägenheten som jag hitta i nätet.

            

Av Samira - 21 juli 2013 02:08

  

Idag har jag verkligen haft en väldigt lång dag med nära och kära. Dagen slutar väl med att jag dricker en cider alkoholfri äppeldricka och börjar få ont i magen pga av det..

But I'm gonna go to sleep right now and I wish you all a good night! <3

Av Samira - 19 juli 2013 15:37


God morgon :P

Vaknade för 1 och en halvtimme sedan. Ska till stan idag och shoppa lite. Och jag ska även hitta

någon present till min lilla kusin, som fyller år imorgon. Hans mamma ordnade en kalas! 

Efter att jag har kommit hem ska jag åka lite inlines. Det var ett bra tag sedan jag åkte! =D


           

Av Samira - 16 juli 2013 11:45

 


Idag (eller igår?) kl 2 natt satt jag uppe och pillade lite i min nya mobil.Därefter tog jag även

fram en bok som jag hade lånat från biblan men jag har aldrig lämnat tillbaka den ..ooops

Ska i alla fall läsa klart boken idag och efter det ska jag iväg till bibliotek och förklara varför

jag hade boken hemma i flera månader.. Thats gonna be fun! XD

God morgon förresten

Av Samira - 15 juli 2013 14:12


Äntligen är det måndag!

Idag har jag ingen helst anning vad jag ska göra men det kommer säkert upp något senare. Jag tänkte kanske också att jag skulle ordna en liten lek. Leken går ut på att man ska fråga en fråga till nästa person som kommenterar och man ska också svara på en fråga som personen över dig frågar..

Ehh, förstår ni inte? Jag förklarar bättre när inlägget ploppar fram! =)

Av Samira - 10 juli 2013 22:11

  

Åt typ inget idag! Jag är sååå hungrig.. Mamma och jag har gjort typ en traditions nattmat, eller nåt nu!   Så jag ska äntligen få i mig mat. Vi hörs imorgon för bättre uppdatering! Chao  

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards