▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 10 juli 2013 13:30

Heeeyy, GOOD MORNING READERS!

Vaknade nyss av att någon hade knackat på vår dörr. Är i alla fall trött även om det är kl 13:30 på dagen..Idag vill

min bror till farmor och kanske så är vi där lite senare idag. Nu tänker jag ta ett långt bad och sedan

nörda med min nya mobil och kamera. Kanske kommer det upp några foton i bloggen, vi får se? :)

     

 

Av Samira - 10 juli 2013 00:00

 

Om ni vill fråga mig något eller så vill ni bara snacka kik:a mig på Sam_StyleD =)

Av Samira - 9 juli 2013 15:34

Hade lite tråkigt och gjorde en cover på the cup song. Gjorde det bara för skojs skull, hoppas ni gillar den!

OBS ni kanske vill sänka volymen lite innan ni startar videon =)

 

#tråkigt         #cover         #sång         #gilla            #video          #thecupsong

Av Samira - 7 juli 2013 17:12


Hej! Ser man på, en till underbar dag det är idag. Halva dagen spenderade jag att ligga i balkongen och äta en sen frukost. Tog lite bilder, kollade på videos på youtube bland annat Jacksgap och åt glass. 

Min mamma och hennes vänner är ute och grillar IGEN.. Vi skulle ju spela minigolf idag, suck :x

Av Samira - 6 juli 2013 15:01

 

Det är najs väder idag, som jag ser och gissa vad vi ska göra?

 

Dagens planer är nog att vi dra till min släktings "område" och grilla. Vi får väl se hur det där går.

Det hade också varit kul om pappa hängde med :(

Men jag antar att det inte blir så.. Nu ska jag i alla fall iväg till mitt rum och fixa mig lite. Vi hörs!

 

Av Samira - 4 juli 2013 16:13

 

Hello =)

Idag så har jag jävligt ont i magen, om ni tjejer förstår! Så jag latade mig framför tv:en och nördade lite Xbox, haha.

Igår kl 00:00 ungefär kom jag på att jag var sugen på att baka bullar jao men det var nog lite för sent, enligt mamma..

Tänkte istället göra det lite senare idag och önska mig lycka till för del lär behövas! xD

 

Av Samira - 3 juli 2013 00:32

Jag och mamma slöade framför soffan och hade det typ långt tråkigt. Mamma föreslog att vi skulle ut och gå en sväng. Lillebroshan ville självklart också följa med, så hela "gänget" följde med. Det blev en kort och bråkig promenad.

Jag och min lillebror tjafsade hela vägen! Men vädret var ju skönt ( ska en nattmänniska säga )..

 

Av Samira - 1 juli 2013 12:43

Hej 

Jag vaknade idag för första gången kl 8 och det var inte så himla kul.Vi hade en oväntad gäst hos oss igår kväll som sov rummet bredvid mig. Hon snarkade.. Jag kan inte sova när någon snarkar och om jag inte får någon sömn så blir jag grinig. 

Och jag ser inte så värst glad ut då!

Hoppas nu att shopping gör det bättre. Ska nämligen åka till stan och shoppa idag. That's gonna be fun!

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards