▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 29 juni 2013 14:45

Idag tänkte jag städa mitt stökiga rum! Tror inte att någon skulle vara glad att hänga i mitt rum som det ser ut nu. Jag har inte bara tänkt städa mitt rum utan dekorera det. Jag ska försöka ta ner 4 små speglar som är fast klistrat på väggen och sätta upp en massa foton mm. Senare om dagen kommer jag vara hemma själv och då är det extra kul.

Jag kommer inte ha min familj tjatande på mig hela tiden om hur jag städar och fixar mitt rum. #SKÖÖNT

Resultatet ska nog se ut såhär:

     

Av Samira - 27 juni 2013 21:58

 

Hej alla glada, trötta, snälla, rara, generösa, omtänksamma, blyga och fina!

 

Idag har  jag, mamma och lille broshan varit i någon föreläsning som tog typ 6 TIMMAR HUH..

Min senaste föreläsning jag hade varit på tog cirka 1 timme. Och jag som trodde att det var mycket. Men lyckligtvis stannade jag bara i 3 timmar. Orkade inte sitta där längre även om jag inte lyssnade eh oops

 

Glöm inte nu månadens blogg för er som har en blogg. För er som inte har en blogg fortsätt läsa bloggen, puss! ^^

Av Samira - 26 juni 2013 14:51


       

Av Samira - 25 juni 2013 11:21

 


Hejj


Godmorgon på er! Jag blev väckt av mamma idag för att hon vet hur länge jag kan sova.

Jag ska typ först käka frukost, klä på mig osv! Sen efter 2 timmar drar vi till lisse.. Är sjukt trött, för jag sovde ungefär kl 3 idag. Jag kunde inte sova XD

Annars så blir det dåligt uppdatering eller så gör jag tidsinställda inlägg. =)

Av Samira - 24 juni 2013 19:40

+ Jag ska åka till liseberg ( om det blir najs väder )

- Någon familj som vi känner vill följa med oss imorgon & det gillar jag inte.


-  Jag gillar inte den lilla tjejen som ska följa med oss imorgon!!

+ Jag ska inte åka en ända liten attraktion sålänge jag lever!


+ Jag tänker åka kanonen igen som planerat #yippi

- Min mamma beter sig som det är ingen big deal om den andra familjen följer med.. inte schysst

    

Av Samira - 20 juni 2013 22:40


 

Av Samira - 20 juni 2013 12:17

GOD MORGON eller GOD EFTERMIDDAG


Somnade typ kl 2 igår så jag är ganska trött. Jag vet ej än vad jag ska göra idag men någonstans ska jag iaf! 

Ska käka frukost nu för att ja vaknade nyss, heh xD

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards