▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 24 maj 2013 14:24

 

Av Samira - 23 maj 2013 19:08

Just nu så håller jag på att leta efter hur Eminem blev känd. Det är till min musikuppsats. Fick precis veta att vi ska lämna in den imorgon bitti.. Meeen jag ska ändå försöka skriva minst 2 inlägg idag, twinkle promise! ^^Always a Eminem lover!^^

 

Av Samira - 22 maj 2013 18:15

Idag i skolan så har min före detta bästis misuppfattat en grej och hon gjorde det till en himla stor problem av det. Och så sa hon våra hemligheter till ett par tjejer, så de blev rasande på mig. Vem går och läcker ut hemligheter bara sådär..?? O_o 

Annars så var jag i toan och snacka med en tjej. Plötsligt så hör jag när min före detta bästis (vi kallar henne N istället)

 nämde om hennes pappa och att han jobbar så mycket osv.

Stod där i toaletten och brast i tårar efter att jag hade tänkt på pappa. Jag har inte träffat honom i nästan 1 år!

Vanligtvis brukar det ta 2 veckor inann jag ser honom men nu så har det gått flera månader..  Ohh just let you know that I love him.. I alla fall så har jag inte kunnat skriva ett inlägg föruns nu. Har en liten släckting runt mig, lill killen håller henne sällskap sålänge.. Tidsinställda inlägg kommer upp senare ikväll, ha det gött <3


 

 

 

Av Samira - 21 maj 2013 22:03

Kollat klart en film som Eminen var med i. Bästa filmen på länge! Älskar dessutom honom, bästa rapparen..   

I alla fall jag ska lägga mig snart och skriva lte i min bok och läsa en bok. Eller så har jag glömt den i skolan?! GOD NATT!

Av Samira - 21 maj 2013 19:30

Idag har jag varit i skolan som vanligt och gjort någon matteprov som vi skulle ha gjort för en månad sedan..

Det gick ganska bra, tror jag? Men annars så går bloggandet trögt.. Vet inte vad jag ska blogga om, kan ju inte blogga om

Dagens videoklipp och dagens citat dygnet runt. Och jag kan ju inte heller skriva om precis allt jag gör,.. Jag menar jag kan precis inte skriva om när exakt jag äter mat, kollar på tv eller bara att jag har tråkigt.

Vad intressant det skulle viljat blivit att läsa det inlägg dåå Annars så kollar jag på film just nu.. Håller på att bli galen! 

Vad ska jag annars göra när det regnar ute & det finns inget att göra här hemma. Förutom att gå på toa och käka mat!

VILKEN COVER ÄR DEN BÄSTA AV DE HÄR TVÅ ? =)

Av Samira - 19 maj 2013 23:33


Hej på er! Jag har blivit bättre nu och jag tror att jag kan åka till skolan imorgon. Kanske, vi får se..

Men om det där om t-shirten, umm det gick inte som planerad. Jag får fortsätta med det imorgon efter skolan och göra om 

den lite. Annars så har jag kollat på Söndagscrime igen! Undrar varför man inte lägger till Criminal Minds också. 

Är den serien  för bra för Söndagscrime eller vadåå??

Saknar nämligen Criminal Minds när den visades på tv! Nu får jag nöja mig på data skärmen.. God natt på er   


Av Samira - 19 maj 2013 18:04

Dags för mig att lämna datan, har suttit här sjukt länge.. Osocial jag vet

Tänkt att göra om min blåa t-shirt som vi hade fått från skolan för ett par veckor sedan. Till en snyggare t-shirt!

Ska måla och skriva in en massa på framdelen av t-shirten och klippa remsor på bakdelen av t-shirten.  =)

Ps. tack för alla fina kommentarer jag har fått in idag. Har även kollat in bloggarna, väldigt fina ska jag säga!

   

Av Samira - 17 maj 2013 17:42

Ännu en sjukt varm dag, riktigt varmt ska jag säga.  Har blivit solbränd lite i ansiktet och det blir min läkare glad av. När jag tog blodprov för några veckor sedan, såg de att jag hade D vitaminbrist. Det innebär att jag tar 2 tabletter på morgonen 

och 2 på kvällen, för att få lite vitamin i mig. Nu när jag har D vitaminbrist måste jag vara utomhus och sola minst

1 halvtimme per dag ända tills september.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu till rubriken! 

Igår natt så kände jag att jag hade ont i halsen och kunde knappt skrika. Så jag liksom försökte inte snacka imorse, för att

spara min röst. Men det gick inte så värst bra! Påväg till skolan hade min klasskompis försökt få mig att snacka och 

det gick.( * not a happy face* )

I helgen ska jag försöka att inte ropa och bara säga så få ord som möjligt. Jag måste ju snacka eller hur?!

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards