▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Mode ღ

Av Samira - 12 juli 2013 19:41

      

Bara jag som gillar Miley med kort hår? Ja, hon var också snygg med långt hår. MEEEEN ska man verkligen döma henne pågrund av hennes utseende. Tyvärr så gör folk det och glömmer vilken grym

skådis Miley är. När jag var 7-8 år älskade jag att kolla på Hannah Montana och hon var min idol!

 

Och hon är det fortfarande! <3

 

Av Samira - 12 juli 2013 14:10

 

Av Samira - 3 juli 2013 23:46

         

Av Samira - 3 juli 2013 12:06

 


Militärjeans hos NELLY.com    /      Pälshoodie vet inte ..

Av Samira - 20 juni 2013 19:54


 

 

Ni hittar alla varor i H&M hemsida: Rea | H&M SE eller i H&M butiken  

Av Samira - 10 juni 2013 20:21

Idag har jag, min brorsha och min generösa mamma shoppat. Jag har köpt en maxi klänning och en rosa väska till

avslutning nu på torsdag. Och en vanlig svart kofta! Min bror hade köpt någon shorts och en tröja, tror jag? 

Annars ska jag äta hemlagad pizza och ta det bara lugnt. Har idrottsdag imorgon ju.. 

Sååå det är väl skönt om jag tar det lugnt!

Väska - H&M      /      Kofta - H&M       /      Klänning - Gina Tricot


 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards