▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Mode ღ

Av Samira - 1 juni 2013 17:57

Få fri frakt och 30% på utvalda produkter

 

Just nu får ni rabattkod hos en av de största klädesbutikerna på nätet, nämligen Bubbleroom. Där hittar ni allt för en moderik gaderob och det senaste. Deras rabattkod: SPRING ger fri frakt och BONANZA ger 30 % på utvalda produkter! 


http://blogfame.se/5/2862/bubbleroom )

Av Samira - 28 maj 2013 20:15

     

I LOVE SHOPPING <3

Nu så har man kommit från stan och är jättetrött. Hittat en snygg svart tröja, en lång camouflage jeansväst och en vanlig svart jacka med skinn på ärmarna. Det var väl bara det. Annars så har jag dessutom varit i skolan.

Tillbringat 2 & en halvtimme ute på sträck med solen. Ganska varmt var det också.  Så det var allt jag hade säga.. 

 

Av Samira - 15 maj 2013 14:00

Idag såg jag att jackan till vänster är slutsåld. Jag visste att den skulle köpas. I knew it

Men så såg jag att det fanns en till jacka och det blir min köp idag. Jag har träning idag, kanske så hinner vi köpa den idag.

Annars så  köper vi den imorgon istället, om den nu inte är slutsåld. HOPPAS INTE DET! ^^ De finns i H&M..

 

 

Av Samira - 4 maj 2013 10:21

 

   

Tänkte visa en foto som den här tjejen gjort ----> http://mmalingustavsson.devote.se/ &

Kläderna är från  Streetwear - Skateboard - Snowboard - Always online - Never inline - Junkyard.se

Av Samira - 2 maj 2013 18:36

       

Av Samira - 26 april 2013 14:01

Åhh, vad jag vill ha fler nagelacker. När jag var yngre blev jag intresserad utav nagelacker, smink och såklart skoor!

Åren gick och jag tänkte på något annat, mina nagelacker försvann på något konstigt sätt (min rum är stöckigt) och fråga inte mig hur det gick till.. Vill så gärna köpa skönhetsprodukter även om jag inte använder längre!

My number 1 wish: give me some makeup

      


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards