▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Mode ღ

Av Samira - 23 april 2013 17:18





































































Nerdglasses..

Min vän har en sådan kallad nerdglasses och det har ungefär 30 millioner andra personer också.

Har provat de och så men en sak ska ni läsare veta haha jag passar ej med de glasögonen.

Jag föredrar vanliga solglasögon, passar mig bättre!

Men varför har man ens glasögonen för?  Tycker ni att nerdglasses är så snygga egentligen?


































































































































 

Av Samira - 20 april 2013 12:03

Kanske lite för tidigt för att välja vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Men kommer dock att köpa en av de

här snyggingar till skolavslutningen !! <3


 

Av Samira - 13 april 2013 12:29

Ett par skor som jag hade velat köpt!


 

Av Samira - 12 april 2013 17:41

Jag och min vän hade bestämt att vi skulle kolla på åhlens parfymer.

Hittade Rihannas parfym, Justin Bieber, Beyonce osv.. Har alltid viljat köpa Justins parfym men inte gjort det?!

Min vän gillar inte JB men övertalade henne att lukta på hans parfym och hon gilla det =)

Och hon blev förälskad i Britney Spears parfym! Den "smakar" väldigt god..

   

 

Av Samira - 10 april 2013 17:21

För ungefär 3 veckor sedan om jag nu minns rätt, så beställde jag rött hårfärg från http://www.lyko.se/..

Egentligen skulle jag vänta 24h men så gick det inte till, skicka ett par mail till en av de som jobbar där och han vill

verkligen inte att jag ska ta tillbaka paketet. Men har skickat ett brev till honom häromdagen och hoppas att han ser den!

Annars så ska jag prova köpa från h&m på fredag efter att jag och klassen har varit på ett museum och sedan käkat efteråt

stan. Visste faktiskt inte att h&m säljde hårfärger för ett par minuter sedan haha

 

Av Samira - 7 april 2013 20:14

Efter att jag provade några plagg i kappahl så bestämde jag mig att köpa denna tröjan!

Och ett par svarta sneakers, det var rea så jag passade på helt enkelt.. 199:- på Dinsko

Ps. Alla 30 som rösta på omröstning, jag ska fixa en ny rösta på hörni är väldigt tacksam! =)

 

Av Samira - 31 mars 2013 11:45

 Gina Tricot


 

   

 

 

Lindex (kommer strax till butiken)

 

 

 

Ps. kör en bloginlovin byte just nu, om någon vill säg till isåfall.. =)

Följ min blogg med bloglovin  <----- Klicka här!

Av Samira - 29 mars 2013 18:26

     

// Jacka från Gina Tricot // Färg: rosa, grön och svart // 399 SEK //

 / / Jacket from Gina Tricot / / Color: pink, green and black / / 399 of SEK //

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards