▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Inspiration ღ

Av Samira - 21 juni 2013 13:30

     

Av Samira - 16 juni 2013 13:28

Älskar verkligen att kolla igenom weheartit för att hitta bilder man behöver! Inspirerande hemsida där man hittar alltid

fina bilder.. källa: weheartit.com

Av Samira - 8 juni 2013 19:21

                         

Av Samira - 31 maj 2013 17:38

  ( Vill du bli dagens söta mejla mig ---- > we-break-it@hotmail.com < ----  )

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards