▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Inspiration ღ

Av Samira - 20 maj 2013 18:44

Hallå små äpplen! Gjorde en liten bild på One Direction (och Justin Bieber) skillnaden på hur de såg ut när de var liten 

och nu.. Jaoo, hade lite tråkigt nu när jag är själv hemma. Men uppdateringen blir lite segt idag pga jag har skola.

Isåfall tipsa mig om vad jag ska blogga om!? Eller så gör jag tidsinställt inlägg, istället.

       

Av Samira - 18 maj 2013 16:26

FREEDOM / SOME SHOES / A LITTLE TATTOO / MEET MY IDOLS

 

Av Samira - 9 maj 2013 13:50

Holla!

Sitter just nu vid datan och är riktigt sugen på att kolla på någon avsnitt av criminal minds. Är verkligen besatt

av den där serien, jag är ju en criminal minds fan som vissa av er redan vet! Vet inte

riktigt vilken avsnitt jag ska kolla på.. Har redan kollat på minst 500 avsnitt, hehe. Ska kolla vidare nu, see ya later <3


     

Av Samira - 29 april 2013 20:46

Nu innan sommar ska jag definitift köpa/beställa fejk taturing! 

Tycker att det är så snyggt med taturingar, men jag ska inte göra en när jag blir stor.. 

Fast jag ska använda fejk taturingar, det är jag hundra procent säker på =) Alla taturingar är inte så snygga  

men vissa är det, of course!

 

Av Samira - 27 april 2013 11:53

   

Av Samira - 25 april 2013 22:45

Gjorde några foton hinner inte lägga ihop de men det var länge sen jag gjorde ispiration bilder och annat..

Nu säger jag god natt och så ska jag lägga mig,ganska skön dag jag har haft det! =)

        


WEBREAKIT

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards