▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Inspiration ღ

Av Samira - 13 april 2013 10:20

 

Av Samira - 10 april 2013 10:01

       

Av Samira - 9 april 2013 17:13

 

Av Samira - 6 april 2013 11:39

 

Av Samira - 5 april 2013 10:20

 

Av Samira - 3 april 2013 10:48

  

<< Rihanna & Nicki Minaj >>

 

Har väntat otroligt länge att färga håret och mamma tyckte att rött var den bästa färgen att ha det liksom. Men innan jag gör det lovade jag mamma att städa mitt rum (hela huset) och plugga massor.. Så jag ska sätta igång med det Chao Amigos


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards