▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Random by Samira ღ

Av Samira - 26 juni 2013 21:00

Jag mår så illa just nu. Har proppat i mig en massa chips, dricka, kakor mm.

Kom för någon stund sedan hem. Har varit och storhandlat mat med mamma idag. Det tog evigheter pga regnet.

Men annars tänkte jag skriva 10 saker som ni ni inte visste om mig. Ingen big deal fast ändå  :)


10. Jag äter ofta banan även om jag hatar verkligen banan EWW

9.  Jag är en animal lover, älskar nästan allt med djur att göra!

8.  Jag kan vara väldigt, väldigt lat vissa dagar.

7.  Jag har 8 idoler! Vissa tycker att det är för mycket men inte JAAG

6.  Jag kan äta choklad  resten av mitt liv ( även om det är lite för dåligt )

5.  Jag kan både vara jättesnäll och jätteelak eller både och samtidigt..

4.  Jag skriver en klass dagbok. Visar senare i veckan hur man gör..

3.  Jag föredrar mjukisbyxor än jeans!

2.  Jag kommer inte på en till grej som ni inte visste om mig, ehhm?

1.  JAG ÄLSKAR NIALL, ZAYN, LIAM, LOUIS OCH HARRY I ONE DIRECTION YEAH

Av Samira - 24 juni 2013 12:34

Min brorsa föreslog den här inlägget..

Jag är typ en slags tjej som spelar videospel. Extra kul när jag var 5+ och brukade spela med pappa och jag vann hela tiden. Eller så lät pappa mig att vinna? hah vet ej, egentligen. Jag spelar nu mindre ofta! Kanske borde jag spela nu i sommaren.

Fifa 14 kommer snart ut hösten 2013 och gissa vad jag ska göra då? Jaaa, jag tänker köpa den och vinna över brosan! ;)

Av Samira - 12 juni 2013 20:00

 

Klicka på bilden för att komma till tävlingen! =D

Av Samira - 11 juni 2013 23:30

 

Hej hej! Bloggande sög idag, men jag var väldigt trött idag.. Somnade efter att jag hade skrivit den första inlägget. Vaknade ungefär för två timmar sedan. Så jag är pigg och trött på samma gång? 

När jag vaknade kollade jag på The bling ring för andra gången och den får 5 av 5 från mig. Vill dock att de ska göra en fortsättning, slutet borde inte ha slutat som den gjorde! God natt! Ska kolla klart Criminal Minds på tv =)

Av Samira - 10 juni 2013 15:27

Random Making Movies

 

Upptäckte nyligen att William från RMM (random making movies) var med i wild kids och nu efter ett par år så gjorde han och 4 andra killar en youtube kanal. det går väldigt bra för dem.. 

 

Lilla Namo - Haffa Guzz


Älskar verkligen denna låten. Jaaa, texten är inte den bästa men musiken är as skön!

Tjejen har ett par 'haters' fast jag är ju motsatsen såklart. You Go Girl!

Av Samira - 9 juni 2013 21:30

Innan 2013 har hunnit ge sig av önskar jag mig en kamera! =)

   

Av Samira - 8 juni 2013 12:18

Jag har nästan kollat klart denna filmen. Vilken grym film, garanterar för er som har kollat på 'The notebook och 'Dear John'. En av de bästa filmerna jag har sätt! Den står nu på min "dem - bästa - filmen  listan.. Ni måste bara kolla på den! =)

Av Samira - 7 juni 2013 18:26


BOK TIPS

Filippa tipsar om en bok jag bärde runt idag och den heter Rum 213. Tycker att den låter bra även om jag inte har läst den än.. Nästa gång ni går till biblioteket se till att ni  inte glömer låna denna bok! =)


LÄPPSTIFT TIPS  

H&M har fint pris på ett krämigt läppstift som kostar 49:50 kr st. Den har dessutom flera olika färger! :D

O = mörkröd O = mörkrosa O = rosa O = röd O = vinröd O = begie

 


 

 

FILMTIPS

Filippa tipsade även om en svensk film och den heter "jag saknar dig"! För er som gillar att kolla på svenska filmer,

 så är det den rätta för er ...

Jag brukar däremot bara kolla 1 gång i månaden på svenska filmer medans jag kollar på engelska filmer varje dag!

  

Tack till alla de tipsen Filippa och kolla gärna in hennes blogg: http://filippablogg.bloggplatsen.se

  

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards