▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Random by Samira ღ

Av Samira - 13 april 2013 12:29

Ett par skor som jag hade velat köpt!


 

Av Samira - 2 april 2013 13:20

Denna videoklippet är till alla mobbare där ute :/

Tycker att Jakob är en underbar människa som hjälpte den stackars lilla killen som blev utsatt för det han blev utsatt för..

Av Samira - 21 mars 2013 16:10

Du är alltid Anonym..när du frågar!

http://ask.fm/Samira424    

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards