▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin One Direction ღ

Av Samira - 8 juni 2013 19:21

                         

Av Samira - 27 maj 2013 07:45

                     



God morgon på er alla! Jag är ganska rädd om det blir en lång dag idag. För att jag har stannat uppe halva natten och städat min rum.. Mamma tyckte att det behövdes så jag städade mitt i natten. Självklart mamma bad mig inte att göra det på natten, men jag var för lat för att göra det mitt på dagen. Aja jag ska iväg till skolan om någon halvtimme. Måste först ta på mig ett par kläder och sedan ONE WAY OR ANOTHER I'M GONNA GO TO SCHOOL... =)


     

Av Samira - 7 maj 2013 07:09




















































































Vill åka till 1D store! Den får gärna vara var som helst bara jag får köpa en tjocktröja.. Vill så gärna ha en 1D tröja!!

Till er alla som åkte, vad tycker ni? =)  

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Skapa flashcards