▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Accessoarer ღ

Av Samira - 10 juni 2013 20:21

Idag har jag, min brorsha och min generösa mamma shoppat. Jag har köpt en maxi klänning och en rosa väska till

avslutning nu på torsdag. Och en vanlig svart kofta! Min bror hade köpt någon shorts och en tröja, tror jag? 

Annars ska jag äta hemlagad pizza och ta det bara lugnt. Har idrottsdag imorgon ju.. 

Sååå det är väl skönt om jag tar det lugnt!

Väska - H&M      /      Kofta - H&M       /      Klänning - Gina Tricot


 

Av Samira - 1 juni 2013 17:57

Få fri frakt och 30% på utvalda produkter

 

Just nu får ni rabattkod hos en av de största klädesbutikerna på nätet, nämligen Bubbleroom. Där hittar ni allt för en moderik gaderob och det senaste. Deras rabattkod: SPRING ger fri frakt och BONANZA ger 30 % på utvalda produkter! 


http://blogfame.se/5/2862/bubbleroom )

Av Samira - 25 maj 2013 10:10

Tja allihopa!


Haft en långtråkig morgon, hunnit käka och läsa ett par bloggar.  Iaf tänkte dra veckansblogg innan veckan blir slut. 

Håll utskik!! :) Annars ska jag iväg till karnevalen och kolla lite runt.

 Ska stämma träff med släktingar som bor nära karnevalen Ska bli kul! Igår så var jag ju i stan och vi gick in i en liten 

smycke butik. Köpte två små armband, en peace på och en med två små hjärtor på.  Dock är de för stora, 

men jag ska försöka göra dem småa..  Tog en liten bild på de och redigerade så att såg lite bättre ut.  

              

Av Samira - 7 maj 2013 21:33

Skriver det här så ni vet..

Har varit lite frånvarande i bloggen ett par dagar nu och haft fullt upp med prov och annat.

Tänker från och imorgon blogga riktigt, inte som jag brukar utan som jag brukade.. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars så surfade jag ett ganska långt tag i olika nätbutiker och hittade bland annat håraccessoarer &

HÅRBAND. Har nu insett att jag älskar hårband och ska försöka fixa ihop en till mig, förhoppningsvis! =) 

Tror att ni hittar några i Bikbok. Min näst sista inlägg för idag & då säger jag nu god natt!  

 


 


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards